Ik heb in 2003 een nieuwe Chevrolet Express gekocht, destijds heb ik de dealer een bom duiten gegeven en een goed navigatiesysteem laten inbouwen. Volgens hem was de AVIC 600 destijds de beste keuze (ik had een aparte dvd speler en flip down scherm laten inbouwen, dus de 800 was nutteloos geweest). Maar, nu loop ik toch keihard tegen de lamp.
3 maanden terug heb ik een nieuwe Chevy gekocht, en na enkel wikken en wegen heb ik het navigatiesysteem laten overbouwen, het leek mij een voor de hand liggende beslissing, omdat ik in de waan was dat een nieuwe navigatie dvd wel te koop was. Op de schijf die ik nu heb, de CNDV-30 geloof ik, mist de A30, en enkele essenti"ele rotondes, in Spanje. Maar helaas, de CNDV-50 werkt alleen i.c.m. een touchscreen

Nu mijn vraag(en):
1. Is het mogelijk om een AVIC 600 een touchscreen aan te sluiten, of moet ik gaan overschakelen naar een nieuw systeem (wel 'e'en MET apart scherm, want ik wil niet zo'n uitklapding, dat vind ik zo waardeloos)
Als het antwoord op vraag 1 ja is, wat kost me dat ongeveer? En zo niet, welk systeem moet ik anders hebben?
2. Ik heb inmiddels ook een iPod, net als beide kinderen die inmiddels ook regelmatig achter mijn stuur te vinden zijn, is er wellicht een mogelijk om een iPod op de Pioneer aan te sluiten?
Ik dank u allen alvast voor jullie hulp!