Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb een Renault espace met een ingebouwd Carminat Navigation, nou heb ik er een duitse cd in zitten voor geheel europa, maar hoe krijg ik de navigatie in werking ? wie weet het??
Wat bedoel je precies met 'in werking'... doet hij het helemaal niet?
Bij de handleidingen staat een beschrijving van een VDO-Dayton MS5000, die bijna overeen komt. Een paar opties zijn net iets anders, maar daarmee moet je wel een eind kunenn komen.
Als je systeem Duits praat, heb je (5 minuten) een talen-cd nodig... heeft je Renaultdealer wel, ik heb er ook 1, woon vlak bij Utrecht, dus dat is ook een optie.
Verder zit er dan waarschijnlijk een cd in van Duitsland, met daarbij alle wegen van Europa...
Ik heb een paar sets van het Mazda navigatisysteem op de kop kunnen tikken.
De data van 2014-2015 staat erop.
Ze werken in de Denso systemen van 2005 tot 2010, mogelijk is er bij de ietwat oudere systemen een firmware update nodig, deze kan...
ik heb een vraag, ik heb een audi a6 met een orginele audi navi plus, echter is mijn accu los gehaald en ik heb geen code om de navi her te activeren.
nou had ik een site gevonden maar deze geeft aan dat het niet te vinden is.(
Als nieuw lid van dit forum wil ik mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Jan De Craene, 63 jaar. Ik rijd met een aangepaste Kangoo, gas en rempedaal naar het stuurwiel gebracht. Mijn benen functioneren niet meer, ik ben een MS patiënt. Ik ga nog...
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...
Vorige week heb ik de accu van mijn Renault Laguna uit 2003 los gehad voor werkzaamheden. Toen terug de spanning erop kwam gaf de Carminat aan dat er een update nodig was en vroeg om de cd. Toen heb ik de originele cd...