Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Weet iemand of het mogelijk is om een Carminat 8200, afkomstig uit een nieuwe Espace, in te bouwen valt in een Laguna II
Mijn eigen Renault dealer kon hier geen passend antwoord op geven , misschien jullie wel ?
Als nieuw lid van dit forum wil ik mezelf eerst even voorstellen.
Ik ben Jan De Craene, 63 jaar. Ik rijd met een aangepaste Kangoo, gas en rempedaal naar het stuurwiel gebracht. Mijn benen functioneren niet meer, ik ben een MS patiënt. Ik ga nog...
Ik heb een Renault Megane gekocht, met een mooi navigatiesysteem, maar met een kaart van 2007. Deze wil ik updaten maar de recentste kaart die ik kan vinden is van 2012.
Weet iemand of het mogelijk is om dit systeem te updaten...
Vorige week heb ik de accu van mijn Renault Laguna uit 2003 los gehad voor werkzaamheden. Toen terug de spanning erop kwam gaf de Carminat aan dat er een update nodig was en vroeg om de cd. Toen heb ik de originele cd...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...
Ik heb een laguna uit 2003 met carminat informe 1 systeem
Het systeem werkt soms heel aardig, maar maakt regelmatig uitglijders
Ik ontvang 8 satelieten volgens het service scherm
Het antenne...
door oostland.jan69 » 23 apr 2016 14:48 » in Renault
Ik rij in een renault laguna uit 2005.
Nu mijn probleem is met mijn navigatie systeem van carminat, dat hij de positie van de auto niet vindt meer ...sta steeds in de zee zeg maar. .
Misschien dat iemand dit weet te verhelpen.
Mijn dank zal heel...