Een paar maanden geleden heb ik mijn A6 Avant uit 2005 ingeruild voor een Q7 uit 2007 met MMI High en Navigatie uit 2007.
Sinds een week of 3 gaat om de paar minuten (soms 3 maar het kan ook wel eens 10 min duren) het geluid uit, en gaan de schermpjes in tussen m'n metertjes en het grote scherm even "uit". Ze gaan niet op zwart maar ze switchen kort naar een ander beeld en dan weer terug.
Hierbij valt het geluid dus even weg en als de kaart weer terug komt is de blauwe route ook weg die na 5 seconden weer terug komt.
Ook is het bluetooth logo verdwenen en kan ik m'n telefoon dus niet meer pairen. Als je net een navigatie bestemming wilt invoeren en dit probleem doet zich voor dan ben je dus je bestemming kwijt en moet je overnieuw beginnen. Je moet dus erg snel zijn

Ik heb het hele systeem al eens software matig gereset vanuit het Systeem menu maar dit mocht niet baten.
Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn en wat ik hier aan kan doen? In Maart zijn we op Wintersport geweest en het was knap irritant om telkens je muziek en navigatie te verliezen onderweg.
Alvast bedankt!,
Bento