Ja, ook nieuw hier. Zelfs nieuw in (Audi) NaviPlus-land (uit 2004). Ik heb de DVD in mijn RNS-E (hopelijk is dit juist) geladen en alles werkt behalve 1 ding: De route wordt berekend en geeft meteen de foutmelding dat de route niet gevonden kan worden. Mijn positie wordt op de kaart perfect gevonden en weergegeven. Ook de ingevoerde eindbestemming staat op de kaart dmv het vlaggetje. Verder doet het systeem niets en de stem zegt dat de routebegeleiding niet actief is. Doe ik iets verkeerd?
Oja, tijdens het rijden geeft de kaart ook gewoon mijn positie op de weg weer.
Wellicht een klein beginnersprobleem maar ik kom er niet uit. Ook niet met Google of de zoekfunctie op dit forum.
Dank alvast.
foutmelding Audi Naviplus
-
- New Member
-
- Moderator
Topic maar even verplaatst vanuit 'Algemene zaken' naar de V.A.G. sectie.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
Re: foutmelding Audi Naviplus
Kan het zijn dat de DVD defect is? Ik krijg dat van meerdere kanten ingefluisterd. TMC werkt ook niet en volgens mij is dat een optie die op de DVD staat.raffar schreef:Ja, ook nieuw hier. Zelfs nieuw in (Audi) NaviPlus-land (uit 2004). Ik heb de DVD in mijn RNS-E (hopelijk is dit juist) geladen en alles werkt behalve 1 ding: De route wordt berekend en geeft meteen de foutmelding dat de route niet gevonden kan worden. Mijn positie wordt op de kaart perfect gevonden en weergegeven. Ook de ingevoerde eindbestemming staat op de kaart dmv het vlaggetje. Verder doet het systeem niets en de stem zegt dat de routebegeleiding niet actief is. Doe ik iets verkeerd?
Wellicht een klein beginnersprobleem maar ik kom er niet uit. Ook niet met Google of de zoekfunctie op dit forum.
Dank alvast.
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: foutmelding Audi Naviplus
Dank alvast.
Op zeker dat je DVDloader defect is! Bekend probleem van deze units en gezien de leeftijd ervan.Kan het zijn dat de DVD defect is? Ik krijg dat van meerdere kanten ingefluisterd. TMC werkt ook niet en volgens mij is dat een optie die op de DVD staat.
2 mogelijkheden...
1. De Audidealer bied een ruiltoestel aan á € 1785,00 ex
2. Nieuwe DVD loader voor een fractie van die prijs
Toevallig

Hide post links |
-
- Senior Member
Kun je me helpen dit te begrijpen?
Als ik de postings lees geeft hij wel netjes de kaart weer tijdens het rijden. Kan dat dan als de DVD-loader het niet doet, dan kan de kaart toch niet meer gelezen worden vanaf de DVD?
Groet,
JW
Als ik de postings lees geeft hij wel netjes de kaart weer tijdens het rijden. Kan dat dan als de DVD-loader het niet doet, dan kan de kaart toch niet meer gelezen worden vanaf de DVD?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
Hoewel ik de conclusie zeker niet in twijfel wil trekken zou ik toch graag een verklaring zien voor het gegeven dat de kaartgegevens wel perfect worden gelezen en daarmee de positie keurig op het scherm wordt getoond
@raffar
Misschien niet onverstandig om in de handleiding nog eens even de procedure door te lezen om de begeleiding te starten na het kiezen van een bestemming
Ik zie dat er weer sprake is van : "twee zielen één gedachte"
@raffar
Misschien niet onverstandig om in de handleiding nog eens even de procedure door te lezen om de begeleiding te starten na het kiezen van een bestemming
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
De reden dat de kaart nu wel zichtbaar is heeft te maken met het cache geheugen van de RNSE die dit nog blijkbaar in het geheugen heeft, indien je uit de kaart zou "rijden" en de DVD is niet leesbaar zal deze ook niet ververst worden..Gerritje schreef:Hoewel ik de conclusie zeker niet in twijfel wil trekken zou ik toch graag een verklaring zien voor het gegeven dat de kaartgegevens wel perfect worden gelezen en daarmee de positie keurig op het scherm wordt getoond
@raffar
Ik ben echter zo zeker van dit fenomeen dat ik durft te wedden dat het de loader is...
Hide post links |
-
- New Member
Opgelost! De DVD was kapot. Ik heb een ander DVD schijfje geleend en geladen en het werkt.Gerritje schreef:Hoewel ik de conclusie zeker niet in twijfel wil trekken zou ik toch graag een verklaring zien voor het gegeven dat de kaartgegevens wel perfect worden gelezen en daarmee de positie keurig op het scherm wordt getoond
@raffar
Thanks allemaal. Ik ga op weg met een grote

Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 508
-
-
avic-f130 navigatie foutmelding na update
door tuningfreaknl » 23 mei 2016 19:52 » in Vaste Pioneer systemen -
Reacties: 2
Weergaves: 1001
-
-
-
Weergaves: 895
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2589
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 650
-