Ik ben helemaal niet bekend met termen als MFD en MFA dus ik hoop dat ik het bij het goede eind heb. Het gaat om het volgende.
Ik rijd op het ogenblik een VW Golf GT Sport met Nav/RNS510/MFA Plus en Premium pakket (da's met bluetooth enzo toch?). Hiervoor reed ik een aantal maanden een VW Passat met daarin een apart pookje voor Cruise Control (CC). Bij de Golf mist dat pookje. Wat de Passat ook had is vermelding van de ingestelde CC snelheid op de display tussen beide klokken (da's de MFA toch). De Golf heeft de MFA Plus display maar ik krijg met geen mogelijkheid te zien waarop de CC staat ingesteld. Dit is namelijk erg handig wanneer je tijdelijk de CC deactiveerd.
Tevens lijkt het onmogelijk de CC te stellen voordat je hem activeert zoals dat wel bij de Passat kan. Klopt dat?
MFA Plus display cruise control
-
- New Member
-
- Senior Member
als je CC hebt ligt het vermoeddelijk aan de codering van de auto, wellicht dat je dealer raad weet?? het klinkt als een garantie auto namelijk..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik begrijp best dat je vragen hebt maar het is helaas geen Golf GTI forum. Wij trachten zoveel als mogelijk ons met navigatie bezig te houden.
Ik raad je aan een ander forum te bezoeken voor echte antwoorden op je vragen
Ik raad je aan een ander forum te bezoeken voor echte antwoorden op je vragen
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- New Member
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht