Op mijn verzoek, en nadien op aanraden van mijn VW dealer, in een "speciaalzaak" een vrijschakelaar in mijn Golf met RNS510 in laten bouwen. De wagen is "Af fabriek" met een RNS510 en met een originele achteruitrijcamera afgeleverd. DVD draait nu inderdaad keurig. Ook tijdens de rit. Eigenlijk natuurlijk gekkenwerk en nu alweer een beetje spijt

Na inbouw van de vrijschakelaar start het schermpje van de achteruitrijcamera keurig op zodra de bak in zn achteruit staat, maar helaas zónder beeldweergave. Kennelijk een softwarematig conflict met de vrijschakelaar naar ik vermoed. Twee alternatieven resten mij nu. Öf op zoek naar een andere vrijschakelaar -mits die voorhanden is- die wél juist omgaat met de achteruitrijcamera. Of...... weer braaf terug in het VAG- hok en de vrijschakelaar er tussen uit halen en NOOIT meer, met welke bijrijder smoes dan ook, een DVD spelen tijdens de rit. Ik neig naar het laatste maar ben technische geïnteresseerd in het eerste. Ik hou mij warm aanbevolen voor uw (technische) mening.
Roept u maar!