Ilona24 schreef:Gerritje schreef:viewtopic.php?t=8810
Je hebt de tijd tot eind van de week dus schiet een beetje op is het devies!
Aha
Heel leuk maar voor hoelang ben ik dan mijn navigatie kwijt? Want ik ga namelijk week volgende week op vakantie en wil dan de navigatie meenemem. Ik de formulier al ingevuld ben benieuwd wanneer ik de doos bezorgd krijg.
Ik heb nu deze software d'r op staan:
Serie MS2000
Platform: Windows C5.0
Stsyteem: 3.2
Datum 2006 -5 17
GUI a21-070112r
NavSW 3.87
Kaart 111 Europ
Doet de laatste tijd een beetje raar, hele rare routes berekent ie, terwijl die me totaal de verkeerde kant op stuurt. Vorig week stelde ik een adres in Den Haag richting Dorderecht. Dus ik de snelweg op en dat ding gaf steeds aan dat ik richting Amsterdam moest rijden, toch niet gedaan. Heb Rotterdam gepakt, en toen moest ik omkeren
Later deed ie wel z'n werk goed, na 'm gerest te hebben.
Maar wat ik eigenlijk aan de usb kabel?
Zo te zien is jouw 2010 al wel voorzien van de nieuwste resp. laatste update te weten
A21-070112r1.
Ik neem aan dat je die laatste 1 in de haast niet hebt geschreven.
Parallel is er nog een uitvoering met systeem 3.3 voorzien van datum 2006/06/20, maar dat zou de correcte werking niet mogen beïnvloeden.
Zoals ik reeds in een ander draadje (zomer checkup) adviseerde, gewoon even bellen met VDO, jouw situatie en krappe tijdspanne uitleggen en dan hoor je wel of het gaat of niet gaat.
Maar nogmaals, gelet op de ingespeelde software is het geen noodzaak.
Los van alles; voor wat betreft het downloaden en uploaden van besturings-software geef ik de voorkeur aan een 'vers' SD-kaartje van een goed merk (SanDisk o.g.).
Zo’n kaartje met voldoende capaciteit én een SD-cardreader kosten tegenwoordig ook niet meer de hele wereld, en je voorkomt hiermee onbedoelde fouten tijdens het tijdelijk plakken van software op bijv. het bureaublad.
Noot: let wel op het verschil tussen de besturings-software en de (Europa-)kaartsoftware!
Het USB-kabeltje heb ik ook. Ik heb er echter nog nooit iets mee gedaan, weet ook niet zo 1-2-3 wat je ermee zou moeten doen.