Ik ben nieuwe hier dus bij deze even voorstellen. Reed in een Ford Mondeo uit 2002 met Becker navigatie. (ford edition) Sinds enkele weken heb ik een Skoda Octavia en heb ik m'n beckuit uit de ford, overgezet in de Skoda.
Dit werkte tot op heden perfect. Nu heeft er afgelopen week een monteur de radio even uitgehaald en weer opnieuw aangesloten. Ik heb de code opnieuw ingevoerd en alles leek perfect te werken. (radio, tel, cd)
Zojuist wil ik ergens heen rijden en wil m'n navigatie instellen. Echter geeft hij nu een totaal andere straat aan. Ik heb even een test rondje gereden maar bij blijft maar overschieten naar andere straten. Wel straten uit dit dorpje, maar niet de juiste.
Ik heb de radio even losgehaald en gekeken naar de GPS antenne. Deze zat er gewoon goed in. Heb 'm er een keer uitgehaald en opnieuw aangesloten. Dit hielp niet.

Wat kan het zijn? M'n tomtom doet het wel goed op deze lokatie dus het lijkt me geen satelliet probleem??!!
Heb overigens software versie 9.0 Moet ik misschien opnieuw de calibreringsrit uitvoeren? Zoja, hoe doe ik dit?