Maar ja, zo'n 10% van de mannen is kleurenblind, dus...

Groet,
JW
P.S. Maar weer terug ON-TOPIC, Mr. Mod

Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Dat dacht ik dus, toen. Ik kon het echter niet meten, de 2010 was elders in gebruikJW schreef:Ik welTifKag schreef:Ik verwacht het niet.JW schreef:
De MS 2010 is helaas niet hier, en dus kan ik het niet even meten. Maar dat is wat ik verwacht, namelijk dat de uitgaande spanning anders is dan die je aangeboden krijgt in de 12V plug in de auto.
Groet,
JW
Want je had natuurlijk ook even kunnen kijken op je losse 220V voeding, en daar staat op dat de output 12V is![]()
Maar dat staat los van het feit dat het natuurlijk altijd beter is om het originele snoer heel te houden, en een contraplug netjes weg te werken in het dashboard.
Ik zou het persoonlijk aansluiten op een draad die constant gevoed wordt, zoals de geheugendraad van de radio, zodat de MS-2010 ook geladen wordt als het contact uit staat.![]()
Immers, die plug kun je ook gebruiken in een auto met 24V voeding, en die wordt toch niet rechtstreeks doorgegeven aan de 2010![]()
Er dus verwacht ik dat er electronica in die plug zit, die de spanning op een bepaald niveau stabiliseert. Want bedenk je ook dat de spanning in jouw auto normaliter geen 12V is maar iets van 14V of zelfs nog wat hoger als je rijdt![]()
Groet,
JW
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hallo gniewold!Gene schreef:Ziet er goed uit, het enige bezwaar wat ik kan bedenken is dat het scherm voor de luchtuitstroom zit. Zeker als het wat kouder is en je wilt de wagen snel opwarmen dan kan het gebeuren dat de achterkant van het scherm vol in de warmte zit. Of dit enige consequenties voor het scherm heeft kan ik niet beoordelen.
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |
Zou je er dan even om willen denken,dat je NIET zonder meer de stekker van de draad af knipt?gniewold schreef:Bij een definitieve montage ga ik die nog op de geschakelde plus zetten, maar dat is van later zorg..
Hide post links |
Hide post links |
Sta me een kleine zijsprong toe: dat een airco alleen bedoeld is om de auto 's zomers koel te krijgen is een helaas wijdverbreid misverstand hoor. In de stand AUTO helpt de climatronic je bij het bereiken van de gewenste temperatuur en zorgt verder voor een aangenaam klimaat.gniewold schreef:en altijd op ECON, ik gebruik airco alleen als ik het te warm krijg!
Hide post links |
Nu we toch even aan het opzij springen zijn ..Higgy schreef:Sta me een kleine zijsprong toe: dat een airco alleen bedoeld is om de auto 's zomers koel te krijgen is een helaas wijdverbreid misverstand hoor. In de stand AUTO helpt de climatronic je bij het bereiken van de gewenste temperatuur en zorgt verder voor een aangenaam klimaat.gniewold schreef:en altijd op ECON, ik gebruik airco alleen als ik het te warm krijg!
Hide post links |
Hide post links |
Hide post links |