hallo allemaal
hier ben ik dan weer met mijn navigatie probleem,( audi a6 bwjr 2000 )
mijn nav. was inmiddels op gestuurd door de audi dealer en na 8weken terug gekregen
de monteur had met het eruit halen van de nav. het contact van de sateliet aansluiting gemold en tevens het stekkertje die aan het uiteinde van de gps ontvager zit ( hoe is het mogelijk),maar alles is op hun kosten gerepareerd en vervolgens aan mijn terug gegeven met de mededeling dat zij niets meer voor mij konden doen want ze hadden alles geprobeerd maar ze kwamen er niet uit. dus ben ik zelf aan het prullen gegaan naar uren en uren op jullie web-site te hebben gelezen.ik kwam tot de ondekking dat de wiel diameter op ,0 stond en de puls op 45 ,nu het eerste probleem, volgens de gegevens moet de diameter op 1920 staan en puls getal 8 (banden maat 205/55r16) want het signaal komt van het gala af,maar als ik de 8 invoer pakt hij niet wel als ik bijv.11 ingeef,hoe kan dat? ik ben gaan rijden en kreeg af en toe de melding u begeeft zich op.......... terwijl ik 8 satellieten ontvang en een cd rom van 2005 ( origineel) heb. nou hoor ik wel eens van anderen dat hun nav. mijn adres niet kent ( ik woon in het buiten gebied maar nog niet in de rimboe) en het adres kan ik wel invoeren dus waar kan het aan liggen, ik ben van een andere dorp naar mijn adres gereden en het werkte prima alleen staat tie weer op offroad, nog wat gegevens: ik heb het achteruit signaal nog niet aangesloten:het systeem zit nog niet vast want ik heb geen sleuteltjes om hem eruit tehalen vandaar, kan dat kwaad ivm de giro? als ik het achteruit signaal aansluit veroorzaak ik dan geen kortsluiting want er staat dan wel spanning op de connector omdat ik ergens gelezen heb dat je minimaal aan de massa moet leggen en dat is het omgekeerde van 12 volt als je de achteruit inschakeld de monteur heeft de gala afgetakt en doorverbonden met een soort busje die je over het pinnetje schuift het zit wel goed vast maar kun je niet beter met een 26 polige stekker werken ipv zo? alvast bedankt voor jullie reaktie
Nog steeds werkt mijn navigatie niet...
-
- New Member
-
- Senior Member
Prima, maar als hij puls 8 niet pakt zet je de puls op 12 en de wielomtrek op 1.5 x 1920 (zie elders in dit forum)
Dan komt die achteruit later nog wel eens!
Dan komt die achteruit later nog wel eens!
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-