Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Is er iemand die weet of er updates beschikbaar zijn/komen met betrekking tot de POI database ?
Ik zou namelijk wel de catagorie Campings toegevoegd willen hebben.
Met vriendelijke groet,
Op mijn VDO Dayton MS5500 kan ik de campinggids van de Adac vrijschakelen. Echter, jouw systeem is geen C-IQ en ik vraag me dan ook af of men ooit met een campinggids zal komen... Maar, je weet het natuurlijk nooit (als er genoeg vraag naar is bijvoorbeeld). Op dit moment gaat het helaas dus niet.
Groeten,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Hello! I've bought Honda Civic 2008 with VDO multimedia system from Netherlands or Germany. I tried to contact Honda in Russia (my country) and Germany, also contacted VDO but they couldn't help me as they said.
I found many topics about VDO devices...
Hoi,
Ik heb een bijna 6 jaar oude Tomtom trucker 6000met lifetime kaart en file info, die werkt nog steeds naar behoren, echter krijg ik al weken geen updates meer binnen van MapShare.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Binnenkort zal ik (via mijn werkgever) de trotse bezitter gaan zijn van een Peugeot 5008 2.0 hdi BlueLease Executive.
Hierin zit ook een Peugeot Connect Nav systeem met zogenaamde 2,5D weergave.
Ik heb sindskort een MS2010 maar deze vind wel satellieten maar verkrijgt geen fix. Ook niet bij 4 of meer satellieten.
Nu wil ik de firmware updaten/herstellen maar kan nergens geschikte software vinden. Kan iemand hier mij hier...