Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Goeie middag,
Hier een vraag wat ik met m'n nav computers aan moet ik heb nu 2 x 5100 en 3 x 5000 en allemaal dezelfde kwaal dat het aanwijzertje ( cursor ) niet midden op het scherm blijft maar aan de wandel gaat en dan weer ergens anders opduikt...
Hallo iedereen.
Voor een schoolproject doen wij een onderzoek naar hoe de navigatieapparaten van TomTom beter kunnen. (we werken voor dit onderzoek ook daadwerkelijk samen met leden van TomTom Nederland)
Het zou ons heel erg helpen als u de volgende...
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Ik heb een Avic 940BT met een kaartupdate (Here) van 2015. Nu valt mij op dat ik geen TMC info krijg. Bij verkeer/instellingen kan ik (vaak) ook niet kiezen uit een tmc provider. Soms staat er wel een TMC provider ( skyradio). Lijkt me toch...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...