Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Een collega van me heeft zo'n systeem en nu vraag ik me af wat voor systeem dit is (welk merk enzo) en of er aparte DVD's te koop zijn (nieuwe versies). Hij weet dit zelf niet en ik opperde om dat hier maar eens te vragen .
Groetjes,
Toho_NL.
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Is het een kleuren systeem, of een radio type?
In de Verso zitten Aisin systemen, kijk maar eens bij http://www.aisin-aw.co.jp/eng/s/cn/frame_cn.html en dan de summary.
Dan vallen je daarbij gelijk een paar andere zaken op, die niet iedereen weet
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Toyota geeft voor zowel de fulll-map als turn-by-turn (pictogrammen) nagivatie dezelfde DVD uit. De laatste versie hiervan is 2004-2005 versie 2. Deze is van september 2004 en kost (incl btw) €333,-
De gebruikte map informatie komt van Navteq.
A market is never saturated with a good product, but it is very quickly saturated with a bad one.
--Henry Ford
Mijn zus heeft een toyota auto met daarin een aansluiting voor een tom tom navigatiesysteem, wat ikzelf nog nooit gezien heb.
Nu staat er op dat navigatiesysteem een hele oude kaartversie op en die wil ze graag vernieuwd hebben.
Het is een...
Een vriend van mij heeft een Toyota Auris Hybrid 2010, daarvan is het scherm van zijn navigatiesysteem gebarsten en de touch werkt niet meer. Na wat opzoeking denk ik dat het om een TNS700 type gaat, weet iemand of het glaasje of touchscreen...
Hallo. Dit is mijn eerste forum post
ik rij in een renault captur 2016. In deze auto zit een tomtom live systeem vast ingebouwd
kaart europa navcore 9.35 (geloof ik)
Als ik deze kaart in mijn kaart reader van mijn pc doe lijkt hij echter leeg te...
Ik heb een Android navigatie systeem in mijn auto, niet origineel. Het systeem werkt perfect, alleen de radio start zo hard op. Dit is veel harder dan bv de apps. Hierdoor valt Tomtom niet te verstaan. Wanneer je dat harder zet gaat de radio ook...
Hoi,
ik ben zo stom geweest zelf nieuwe kaarten te installeren op mijn avic-F9770BT met behulp van een via markplaats gekochte update. De installatie ging goed en na ruim een half uur stond er 100% maar na opstarten staat mijn pijltje in het midden...