Met dank aan Car B!zz en vele Nissan-dealers!
Het pulse-signaal is te vinden achter de klokunit in de 16-polige bruine stekker,
kabelkleur: wit/blauw.
Maar ook linksonder het dashboard, naast de aanslagbout van het koppelingspedaal,
zitten twee 24-polige stekkers: een witte en een bruine.
In de bruine stekker zit een wit/blauwe draad op positie 13.
Bij modellen
vanaf 2003 zit de draad ook achter de klokunit. Deze draad, ook wit/blauw,
is te vinden in de bruine 24-polige stekker, positie 13.
De achteruitrijdlichten kan je aansluiten op de rood/zwarte draad,
die te vinden is in de kabelboom die naar achteren loopt.
Een verlichtings

draad kan je van je radio-aansluiting halen.
Let wel: op er zit geen massa aansluiting in de radio stekker deze sluit je aan op het chassis.
Een API schijnt niet noodzakelijk te zijn.
Nadat alles aangesloten is, kan het zijn dat er een storingslampje gaat branden.
Dit komt doordat de draad extra belast is.
Even naar de dealer om de boardcomputer te laten resetten. En klaar

[color=blue]kijk hier maar: [url=http://www.showyoursound.nl/Public/ShowCase/Showcase.asp?id=2170]Mijn Volvo S40 en wat er in zit[/url] [/color]