Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik heb een Peugeot 406 2.0 HDI 110 pk gekocht en wil hierin mijn Carin 520 (ik weet het, 't is een oudje) inbouwen, ik weet echter niet waar ik mijn pulse signaal vandaan moet halen. Heeft iemand tips? Hetzelfde geldt voor de constante plus (die er dus ook op blijft tijdens het starten).
1 snelheidsignaal, op de BSI (achter/onder de zekeringkast) gele 26 polige stekker op pin positie 2 zit het snelheidsignaal. Draadnummer 6739 of zo
2 constante plus onder de stuurkolom, 3 polige stekker met rood, blauw en geel. Geel is constant, niet contact geschakeld en blijft bij starten onder spanning. Contact geschakelde plus welke bij starten onder spanning blijft: 2 polige stekker op de zekeringkast (voorkant) geel en oranje. Oranje is contact geschakeld en bij het starten valt de spanning niet weg.
#edit:
Heb je overigens al het "sticky" Pulsinformatie doorgelezen bovenaan de pagina met onderwerpen.
Bedankt voor de info, ga volgende week het systeem inbouwen, zal nog even terugmelden of het is gelukt.
Voor wat betreft de "edit": in sticky"pulssignaal" staat wel een 406 genoemd, echter niet de uitvoering. Ik weet niet of dit voor een HDI het zefde is, vandaar dat ik de vraag toch even op het forum heb gezet.
ik heb een passat uit 2010 (b6) met een RNS 510. Deze werkte altijd naar behoren. Vorige week is de auto naar de garage geweest voor een turbo-waste probleem. Om dit te constateren en om de motorstoring uit te lezen is er een roodachtige...