Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ja, ik heb een ms5400 met tmc 5010. Vindt het originele peugeot systeem mooier weggewerkt dan een los scherm op het dashboord. Helaas zal het dus niet gaan lukken.
wat je wel zou kunnen doen is de behuizing van het RT3 kleuren scherm bestellen daar dan een schermpje inbouwen en dan met een een module van carvision weer aansluiten op je ms5000, alleen moet je dan nog wel ff het originele MFD ergens wegwerken, hmmmm in het 2de DIN gat
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Hallo ik zit met een probleem en dat is ik heb een din 2 radio uit china met IGO-Primo navigatie er op maar wil er graag tomtom op hebben ik heb zelf een tomtom xxl en heb deze software naar een lege sd kaart gekopieerd maar als ik deze kaart in...
Ik heb een peugeot 407 bouwjaar november 2007.
Nu wil ik weten of ik hier een achteruitrijcamera op aan kan sluiten en zoja dat deze ook meteen verspringt naar het beeldscherm zodra ik deze in zijn achteruit zet.
Er zit in ieder geval wel een AV...
Ik heb een vraagje. Ik heb een Hyundai I30 met daarin een pioneer 2 din navigatie radio met stuurbediening en usb die ik wil vervangen voor een andere 2 din navigatie radio. Maakt het uit wat voor system dat ik koop? Als er die...
Ik bezit een Nuvi3597 (met levenslange kaart update) , in mijn huidige wagen heb ik een ingebouwde GPS en heb ik daarvoor de garmin niet meer nodig, nu overweeg ik deze garmin te gebruiken wanneer ik op city trip ga, binnen kort naar Berlijn...
De RTI navigatie van mijn Volvo C 30 werkt niet, geeft als melding dat er een DVD geplaatst moet worden.
Er zit een DVD in en waarschijnlijk zelfs 2, mis 2 DVD's in de cassette.
Maar krijg deze niet uit de DVD lezer. Zie trouwens geen eject knop,...