Ik rijd nu weer een week of zo met die nieuwe wegenkaart 2004-2005, het SCHIJNT iets beter te gaan tijdens mijn wijkverpleging in Haarlem en omstreken maakte hij geen fouten, maar op andere adressen gaf hij in een verkeerde straat weer aan dat ik de bestemming had bereikt, ik heb sterk de indruk dat de huisnummering ook nog steeds niet goed werkt, of ik nou Bv. in Almere, Parkwerf No 2 of 98 ingeef, op de Voorstraat ( dan moet je nog ruim 400 mtr verder) dan zegt ie al: U heeft u bestemming bereikt!!

en zo zijn er nog meerdere fouten.
En... hij wil mij nog steeds door voetgangersgebieden laten rijden, zo kan hij het Doelenplein in Haarlem absoluut niet vinden......
En trouwens de configuratie CD die het apparaat bestuurd, kan nog wel even op zich laten wachten...
Dus zolang moet je het maar doen met: slooo trafik betweeen es-hertogenbos en brigee over de...
en rowaat-blok betweeen...........
Ik adviseer Johan 62 zich bij zijn Becker te houden
Trouwens, Ik laat ook die 5 CD-speler eruithalen en dan gaat mij oude vertrouwde Beckertje van 6 jaar oud weer fijn met mij op reis

Zelfs de meest afgelegen boerderijen in de polders bij Gouda en Nieuwkoop bracht hij mij feilloos bij mijn patienten.
Groetjes aan iedereen, Martine
Oja, even off-topic, ik wil de auto een beetje "opleuken"met blauwe lampjes en zo, waar zijn die te koop, of zijn er van die speciale winkels voor???
Rijdend in een Peugeot 307 SW met Engine 4 PDA navigatie.