Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Mijn dochter heeft 2 weken geleden bij LIDL een Silvercrest navigatie systeem gekocht het is een Navigator 4200 met het Windows CE.net 4.2 besturings systeem.
Waarschijnlijk is dit een bestaand mobiel navigatie syteem waar LIDL een andere naam heeft op geplakt.
Wie weet waar dit systeem vergelijkbaar mee is.
Ik wil de mogelijkheid bekijken of ik er Tomtom software op kan zetten.
Ik heb hierover al wat gevonden en ben daar (voorlopig nog zonder succes) mee bezig.
Al dit soort PNA werkt principiëel met een versie van Windows CE. in een uitgeklede versie.
Dus eerst moet je het apparaatje "schoonmaken" om er een volledige versie van Windows CE op te proberen te krijgen. Pas als dat vlekkeloos werkt kun je proberen er een versie van TomTom voor PDA op te zetten.
Als je, zoals het hoort, Windows CE aanschaft en ook TT ben je veel meer geld kwijt aan de software dan aan een complete TT met de nieuwste kaarten. Dat lijkt met een buitengewoon domme investering temeer daar de Silvercrest daar niet eens voor is bedoeld. Een leuk experiment maar m.i. vrij nutteloos. Succes met je investeringen.
Hoeveel heb je nou voor die 2 programma's moeten betalen en waar verkopen ze Windows CE los?
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
vorige week mijn VW navigatie systeem VW Golf Variant 7, geupdate naar een versie 2017/2018 en nu stopt soms mijn navigatie ermee en ook is het gehelen infotainment systeem niet meer te bedienen. ook gebeurt het dat het systeem zich spontaan ineens...
Ik heb een Android navigatie systeem in mijn auto, niet origineel. Het systeem werkt perfect, alleen de radio start zo hard op. Dit is veel harder dan bv de apps. Hierdoor valt Tomtom niet te verstaan. Wanneer je dat harder zet gaat de radio ook...
Heeft iemand ervaring met het ombouwen van het multimediasysteem naar navigatie ?
Er zijn veel mogelijkheden:
Een unit inbouwen in het dasbordkastje met navigatie e.d.
De hele unit ombouwen
Unit vervangen door een groter scherm...
Wie kan / wil mij...
door frank_jenniskens » 10 mar 2017 12:24 » in Aankoop advies
Beste mensen,
ik ben op zoek naar een multifunctioneel systeem voor in mijn auto.
buiten het afspelen van muziek (via usb) zou ik heb ook graag gebruiken als navigatie, carkit en achteruitrijcamera.
ik zat zelf te denken aan een klapscherm...
Voor de tweede keer is de navigatie uit mijn Audi A3 2.0 TDI uit 2009 gestolen.
Nu wil ik eens wat anders dan de jat-gevoelige RNS-E die er standaard inzit.
Wat zijn op de moment de beste systemen?
Budget is (incl. inbouw) zo'n...
Hallo. Dit is mijn eerste forum post
ik rij in een renault captur 2016. In deze auto zit een tomtom live systeem vast ingebouwd
kaart europa navcore 9.35 (geloof ik)
Als ik deze kaart in mijn kaart reader van mijn pc doe lijkt hij echter leeg te...