Ik vul in: Slochteren vervolgens de straat (er zijn meerdere keuzes voor Hoofdweg, maar kies de eerste zonder toevoeging van een dwarsstraat) vervolgens het huisnummer.
Wat blijkt: ik kom uit in Kolham op de Hoofdweg.
Da's dus niet goed.
Probeer dan Slochteren, kies Hoofdweg. Blader door de diverse Hoofdweg heen, kies dan uiteindelijk voor Hoofdweg - Slochteren, maar ook dan zei systeem dat ik er al was (Ofwel weer in Kolham.
Probeer vervolgens met VDO Navteq mbv postcode: 9621 (=Slochteren) de Hoofdweg te vinden, maar systeem zegt direct dat ik de bestemming heb bereikt. (dus weer in Kolham).
Goed, dan maar met de billen bloot en bezoekadres gebeld, hoe ik daar moest komen.

Vanuit Kolham rij je door Froombosch naar Slochteren. De nummering gaat omhoog , vervolgens weer terug. Dan wordt het in Slochteren nog leuker. Aan einde van de Hoofdweg ga je linksaf en kruis je de Provincialeweg S8 en ga je rechtsaf de (jawel...) de Hoofdweg weer op. Daar begint de Hoofweg weer opnieuw omhoog te nummeren.
Kortom iemand enig idee hoe je als onbekende op de juiste Hoofweg moet komen of ervaring met dit soort problemen?
Frits de Laar