Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Voor alle niet merk/type gebonden vragen over navigatie systemen, etc.
Forumregels
Deze rubriek is bedoeld voor vragen over navigatie in het algemeeen die niet in één van de andere rubrieken past.
Dus geen chit/chat, vragen over het forum oid.
Wil je antwoord op je vraag, stel je deze het best in de juiste rubriek.
wanneer die is ??? in ieder geval dit voorjaar denk ik. Daarover moet nog een beslissing worden genomen. En mocht je toch een systeem willen afzeiken ..... begin dan bij die van mij.... ik ben wel in voor wat kritiek.... Wordt het misschien daarna eens tijd dat ik de bedrading op een ordentelijke manier wegwerk. Er ligt nu zo'n 65 meter overal onder de vloerbedekking gefrommeld....
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
goeden dag
ik zet met een vraag waar ik geen antwoord op krijg ik zoek een nieuwe navigatie en mijn oog is gevallen op de gramin drive 6 lmt -s
echter ik lees dat je voor de file informatie je smartphone via een app moet koppelen met je navigatie...
Iemand ervaring met het verschijnsel dat je per ongeluk 1 cd beschadigd uit het zogenaamde Europack Dvd100 ( benelux) vervolgens e-mailt naar het bedrijf en dan te horen krijgt ..dat je de hele set weer moet kopen ala...179 euro?