Met de update uit augustus zat t al niet snor (zou met 128 Mb kaartje moeten gaan, nou mooi niet, moest er mee langs in de buurt van schiphol, halve middag naar de maan en beloofde update terwijl ik zou wachten ging niet ..)
Nu is er een januari 2007 update, die mijn 2010 door / naar het upgrade scherm leidde, na 20 seconden en een paar flitsjes in de voortgang balkjes stonden beide balken op 100 %, maar wat ik ook deed, het appraat kwam bij herstarten (reset, batterij los etc) telkens terug in dat zelfde upgrade scherm.
Na wat geneuzel de augustus 2006 update er weer opgezet, nu start ie weer normaal, gele voortgang balk onderin tijdens starten, maar krijg ik "geen kaart beschikbaar, laden alstublieft..." volgend op die balk ...
Wel vriendelijke dat "AUB", maar schiet niet erg op zo. De systeem ID info in de instellingen geeft Kaart -1, en hoewel ik de SD kaart met materiaal er wel in heb zitten en deze ook gezien wordt (kun je met Activesynch testen) krijg ik geen kaart te zien.
Wat me wel opvalt is dat het ResidentFlash folder gedeelte van het apparaat (via Active synch te zien) leeg is, wat volgens mij niet de bedoeling is.
Iemand suggesties ? Misschien kan iemand de file en folder-lijst die te zien is via zijn Active synch naar de resident flash folder / subfolders posten ? Zie onderstaand plaatje, wat staat er op een werkende MS2010 in al deze mappen en submappen ?