Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Precies....
Ik vraag me echt af wat je er aan hebt, immers dat scherm druk je zo snel mogelijk weg, omdat je wilt navigeren.
Voorts toch ook maar even in onze moers taal: TomB schrijft nadrukkelijk dat iedereen dit op eigen risico doet, geen garantie dat het lukt. En als het fout gaat, tsja, dan is het richting Service Center.
Mijn advies: begin er NIET aan.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Ik heb dezelfde grap ook uitgehaald bij mijn 5200.
Het is inderdaad grappig om een eigen plaatje bij het opstarten te zien, maar ik ben met je eens dat het geen enkel doel dient.
Overigens is het niet zo dat je het weg drukt! Het verdwijnt vanzelf. Daarna komt de disclaimer pas als je dat bedoelde.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hallo allemaal,
Ik heb een probleem dat ik al meerdere keren voorbij heb zien komen maar waar ik nog geen oplossing voor voorbij heb zien komen.
Hopelijk kan iemand mij helpen.
Ik heb een bmw 318 gekocht met vdo dayton ingebouwd. Deze heeft het...
Hallo, mijn Tomtom Rider 410 komt niet verder dan het startscherm.
Je ziet het laadbalkje lopen tot hij helemaal rechts staat en dan niets meer.
Ik heb hem al diverse keren hard gereset en de update / terugzetten van de software via MyDrive een keer...