Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
ik heb een lucca mp3.zijn er nog andere navigatieprogramma's compatible behalve het meegeleverde??
kan ik er dus bv. een sd kaart met navman of iets dergelijks in gebruiken?
en hoe krijg ik een kaart geladen in het interne geheugen?en bv.andere stemmen of iets dergelijks?
Op de Lucca draait een voor Blaupunkt aangepaste versie van de Navigon software. Andere programma's zul je niet kunnen gebruiken. ook andere stemmen zij niet mogelijk.
Bij het proberen te installeren op het interne geheugen gaat erg veel mis. Op de duitse forums is daar al eea over geschreven en het resultaat is steeds dat de apparaten terug moeten naar BP.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Beste mensen,
De RoadNavigator RN300 van Action is een best apparaat voor z'n prijs, maar ik mis toch wat eigenschappen. Het systeem draait op Mireo maar is het mogelijk om er een andere software op te laten draaien, bijvoorbeeld dat van TomTom of...
Ik heb een Garmin nuvi 2595
Mijn vraag is : Ik wil met mijn navigatie van mijn woonplaats Kronenberg naar ouddorp portzeelande rijden.
Dan maakt hij een route en die gaat via eindhoven.
Maar stel ik wil via de A73 richting nijmegen naar...
Ik heb een tijde terug een Clarion nx302e in mijn peugeot 307 gemonteerd.
De radio opzich bevalt me prima, maar ik zou graag willen weten of ik andere navigatie
sofware op de sd kaart kan installeren. Is het bijvoorbeeld mogelijk om tomtom...
Binnenkort ga ik op vakantie en kan ik een uitgebreidere en nieuwe sd kaart lenen, dan degene die ik in mijn ford focus 2010 heb. Is dit mogelijk? En kan ik de kaart dan ook weer terug geven aan de eigenaar en is de kaart dan werkzaam?...