De namen van de straten worden niet altijd goed getoond, maar je ziet dan een vreemde tekstregel. Zeg maar net als HTML-codes.
Soms houdt de stem ineens op met praten, en dan moet je dus afgaan op de visuele instructies. Resultaat: Ik stond ineens in een Duitse stad, omdat ik de afslag miste. Heel onhandig! Of dat aan mijn apparaat ligt...? Gisteren begon het scherm ineens te knipperen. En het systeem is splinternieuw!
Het is vervelend dat je niets kunt instellen onder het rijden. Gisteren moest ik van de snelweg af om een nieuwe bestemming in te voeren. Je mag wel je radio instellen of door de kaart browsen, maar geen adres invoeren. Misschien moet ik hem ook maar eens laten hacken. Is dat de "handremkabel" van de unit op het chassis monteren? Bij de Amerikaanse uitvoering is het veel ingewikkelder. Ik heb op eBay zo'n hackhandleiding gekocht, en daar moet je er een switch tussen monteren.
Als ik het systeem wil houden, heet dat. Want vooralsnog verlang ik terug naar mijn JVC KD-NXR1 met wisselaar, hoe verouderd dit systeem in de ogen van sommigen ook mag zijn.
En die stem... Toch niet om aan te horen! Beatrix op een slechte dag, zal ik maar zeggen. Waar is die prachtige stem gebleven van de KD-NXR1? Een van de redenen waarom ik weer voor JVC ging, was vanwege die stem.

Ik heb het systeem al regelmatig vervloekt.