Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Wie kan mij helpen? Per ongeluk zijn de flitslocaties van de micro-sd-kaart in de Favorieten van mijn Nüvi1340 opgenomen.
Het zijn er erg veel en stuk voor stuk verwijderen gaat dagen duren.
Iemand handige tips voor mij om dat eenvoudiger te doen?
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage.
Mijn ingebouwde GPS van TomTom in mijn peugeot 508 maakt dikwijls fouten.bv.1)op een vooraf zorgvuldig gecontroleerd traject langs autoweg, vanuit Munchen naar Antwerpen schakelt hij plots op een klein weggetje dat nergens toe leidt...! 2)op een op...
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom
Ik heb een GO 6100 Wordt aangeschaft als vervanger van mijn Uban Rider die ook in de auto van mijn vrouw werd gebruikt, maar de kaart die door de GO 6100 World gebruikt wordt herkend een hoop huisnummers niet en kiest er zelf maar een uit :evil:...
Ben sinds kort in bezit van VW Golf 7 met navigatiesysteem composition media. Vorige eigenaar heeft meerdere POI in navigatie ingebracht. Ik wil deze verwijderen. Tot op heden heeft het systeem mij geen gepaste oplossing aangeboden. Zoeken op...
Onlangs heb ik de Nuvi 2699 gekocht en heb in mijn enthousiasme alles geïnstalleerd. Het gevolg is ik nog maar 5% geheugen opver heb op mijn toestel. Eigenlijk is heel Europa ook veel te veel. Het liefst zou ik alleen Nederland, België en Duitsland...
Ik heb ook een navigatie Avic hd3 maar sinds 2 dagen heb ik de harde schijf eruit gehaald en weer terug gezet en sindsdien wil hij niks meer doen wat kan ik hiermee ?