Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Ik weet uit mijn clarion tijd dat ik met hetzelfde probleem heb zitten worstelen, Alleen ik weet de oplossing niet echt meer (was wel simpel) Wat ik nog wel weet is dat je de oplossing kunt vinden in de beschrijving van de software (Road Explorer 2.5 ) Dit is een speciale handleiding. Ik zal ook eens zoeken op het net, misschien dat ik hem tegenkom. Dan zal ik hem gelijk in de handleidingen laten opnemen.
Heb hem inmiddels gevonden en geupload naar de handleidingen........ De oplossing staat op pagina 37
door Patrick golf » 22 mei 2016 20:38 » in Clarion
Wie kan mij vertellen hoe het kan dat mijn navigatie niet werkt. De sneltoets werkt niet. In het keuze menu niet.
Ik heb alles gereset maar helaas. Dit gebeurede van de 1 op de andere dag.
Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen dit op te...
Het heb een vraag, paar dagen geleden een andere auto gekocht met een clarion NX302e , helaas ontbreekt het sd kaartje voor de navigatie.
1. is er een mogelijkheid andere software er op te zetten en hoe?
2. of een copy van...
Ik heb in mijn audi uit het jaar 2000 een Clarion vrx6570rz, na een kapotte dynamo en lege accu heeft de radio geen signaal meer. Hij is wel opgestart met system check en dmv de knop power indrukken door naar het normale systeem maar helaas...
Ik heb een tijde terug een Clarion nx302e in mijn peugeot 307 gemonteerd.
De radio opzich bevalt me prima, maar ik zou graag willen weten of ik andere navigatie
sofware op de sd kaart kan installeren. Is het bijvoorbeeld mogelijk om tomtom...