danielpeeters77 schreef:hallo,
na jullie commentaar gelezen te hebben en er uit begrepen te hebben dat men op de hideaway unit van de vrx 9xx serie verschillende headunits kan plaatsen heb ik een hideaway unit vrx 918R gevonden hier wil ik nu mijn headunit vrx 928 rvd op aansluiten ,zijn de HU voor een vrx 918 R en een vrx 928 rvd identiek het zelfde of gaan er toch bepaalde functies niet werken?
Alle functies van de VRX928 r zullen gewoon werken. De HU is voor die serie identiek
danielpeeters77 schreef:Tevens ben ik op zoek naar de verbindingskabel tussen headunit en hu en de voedingskabel van de hu,heeft iemand dit nog liggen of weet iemand waar ik dit nog kan bestellen,want in belgie is er geen enkele vertegenwoordiger nog van clarion.thx
De fa Van der Boor in Schiedam heeft ongetwijfeld nog dergelijke kabels liggen. Let er wel op dat die niet goedkoop zijn. De interfacekabel tussen de Headunit en de radio (dat bedoel je nl) kost een kleine € 80,-. Een pioneerkabel lijkt op de interfacekabel van Clarion, is een stuk goedkoper, maar is NIET te gebruiken) De voedingskabel kost een kleine € 30,-. Die laatste is dan uitgevoerd met ongeveer 3 meter aansluitkabels.
Zoek via google eens naar Van der Boor Schiedam en je zult daar het telefoonnummer vinden.
Suc6
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.