Goedenavond heren c.q. dames,
Ik heb even een vraag die een van jullie vast wel kan beantwoorden, heb ik het idee na het lezen van een aantal berichten op dit forum.
Ik heb voor mijn vriendin een Volvo V70 uit 2005 gekocht. Daarvan doet de navigatie het niet (het scherm komt wel omhoog, en er staat dan: kan navigatie DVD niet lezen). Ik heb gekeken, en de DVD lijkt mij origineel Volvo, en is ook krasvrij.
Schoonmaken van de dvd speler helpt niet.
Ik denk dat er een nieuwe navigatie-computer in moet. Weet iemand waar zo'n ding te koop is, en wat dat ongeveer kost?
Alvast bedankt voor advies.
Volvo V70 2005 : nieuwe navigatie-computer
-
- New Member
Volvo V70 2005 : nieuwe navigatie-computer
Laatst gewijzigd door wmp op 26 nov 2011 15:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: onderwerp gesplitst & verplaatst & titel aangepast
Reden: onderwerp gesplitst & verplaatst & titel aangepast
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: Volvo V70 2005 : nieuwe navigatie-computer
De in deze serie auto's gemonteerde DVD speler is het slechtste product dat ooit op de markt is gebracht!
Helaas voor jou en vele duizenden Volvo-rijders. Het probleem zit hem in een slecht functionernd lasermechanisme dat zo snel kan slijten dat zelfs na vervanging van het onderdeel niet meer dan 3 maanden garantie wordt gegeven.
Vervanging van de complete computer kost bij een Volvo-dealer ongeveer 800 Euro en dan krijg je net zo'n gammel systeem terug als je nu had. Geen nieuw systeem maar refurbished.
Het vervangen van de lasereenheid kost je ongeveer 150 euro
Je zou er op aan moeten dringen een systeem te krijgen waarvan de speler is voorzien van een extra klepje aan de voorzijde. Dat zijn loopwerken die wel deugen hoewel ook daar iets in defect kan raken.
Helaas voor jou en vele duizenden Volvo-rijders. Het probleem zit hem in een slecht functionernd lasermechanisme dat zo snel kan slijten dat zelfs na vervanging van het onderdeel niet meer dan 3 maanden garantie wordt gegeven.
Vervanging van de complete computer kost bij een Volvo-dealer ongeveer 800 Euro en dan krijg je net zo'n gammel systeem terug als je nu had. Geen nieuw systeem maar refurbished.
Het vervangen van de lasereenheid kost je ongeveer 150 euro
Je zou er op aan moeten dringen een systeem te krijgen waarvan de speler is voorzien van een extra klepje aan de voorzijde. Dat zijn loopwerken die wel deugen hoewel ook daar iets in defect kan raken.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-