Ik heb een Volvo S60 uit 2001, met een RTI navigatiesysteem. Sinds enkele dagen weigert het systeem de CD's te lezen uit de CD wisselaar achterin. Ik heb geprobeerd CD's uit te wisselen e.d., maar dat hielp allemaal niet.
Daarna de wisselaar uitgebouwd en iets nauwkeuriger bekeken. Het blijkt dat het CD aandrijfmechaniek niet meer draait, waardoor de CD niet mee wordt opgespind. Uiteraard kan het navigatiesysteem e.e.a. dan niet meer lezen.
Mijn eerste indruk is dat ik dus een nieuwe CD wisselaar moet hebben. Nu vroeg ik mij af of het mogelijk is om in plaats van de CD wisselaar een moderne DVD speler aan te sluiten (van die systemen die Volvo later heeft toegepast in de S60). Of is de software van de CD en de DVD dusdanig verschillend dat dat idee niet haalbaar is?
Ik ben benieuwd of iemand hier enige ervaring mee heeft.
Andere CD-wisselaar RTI systeem uit 2001 ?
-
- New Member
-
- New Member
Niemand een antwoord op deze vraag, ik ben daar ook erg benieuwd naar ...dus.........
Greetz Jake
Greetz Jake
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Normal Member
Als het goed is heeft de volvo dealer een redelijk aantrekkelijke aanbieding voor een nieuwe CD-wisselaar als je de defecte oude inlevert. Iets van Euro 100,- of zo.
Een DVD-speler aansluiten gaat zeker niet lukken, heel ander systeem.
Een DVD-speler aansluiten gaat zeker niet lukken, heel ander systeem.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 853