Sinds een week ben ik in het gelukkige bezit van een DNX5240BT en bevalt erg goed maar er zijn een paar instellingen die ik niet kan vinden om in cq uit te schakelen.
Als ik navigeer komt om de zoveel seconden even onderin beeld een beeld van mijn radiobediening.
Opzich niet erg maar hierdoor wordt toch mijn aandacht (vanuit mijn ooghoeken) even naar het scherm getrokken en vindt ik dit verschijnen niet noodzakelijk. Ik weet ten slotte op welke zender mijn radio staat afgestemt en ben niet voornemens naar een andere zender over te schakelen.
Na voor de 20-ste X de gebruiksaanwijzing te hebben door gelezen en allerlei wijzigingen te hebben aangebracht is het 'probleem' nog niet opgelost. Misschien weet een van de lezers een oplossing.
Daarnaast hoop ik ook een prettige handleiding te vinden om de flitspalen te kunnen tonen.
Via de verschillende sites (ook die van Kenwood/Garmin) heb ik via POIloader een POI-bestand gemaakt met de flitspaal-database van SCDB. Nadat de radio de CD herkend had werden volgens het scherm de eigen POI's keurig geladen/opgeslagen.
In de afgelopen dagen meerdere 100-den KM gemaakt maar werd er geen enkele flitspaal gemeld. Een PDA met TomTom naast de radio hangend meldde wel alle flitspalen.
Waarschijnlijk iets fout gedaan maar met de gebruiksaanwijzing op schoot heb ik alle gelijke schermen gezien zoals getoond in de gebruiksaanwijzing.
Heeft iemand een recent bestand van de flitspalen van Europa of kan iemand mij in 'Jip en Janneke-taal' uitleggen wat ik fout doe of welke goede stappen ik wel moet nemen.
met digitale groet,
Penhoorn
DNX5240BT vraagjes
-
- Starting Member
-
- Normal Member
Als je mij even een pm stuurt met je email adres, mail ik je mijn poi bestand even. Dat werkt zeker.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
@Piet22Piet22 schreef:Als je mij even een pm stuurt met je email adres, mail ik je mijn poi bestand even. Dat werkt zeker.
Ik weet niet of je mijn PM-tje ontvangen hebt, hij (het bericht) blijft namelijk in mijn postvak uit staan.
Hide post links |
-
- Starting Member
Hallo Piet,Piet22 schreef:Als je mij even een pm stuurt met je email adres, mail ik je mijn poi bestand even. Dat werkt zeker.
Heb je deze lijst nog?
Want ik heb eens gekeken op die website maar ik geraak daar niet aan een lijst.
Alvast bedankt
Hide post links |
-
- New Member
Is het mogelijk dat ik ook dat poi bestand krijg ?
ik heb er nu 1 op staan maar het gros is duits ecke voor hoek enzo.
ik heb er nu 1 op staan maar het gros is duits ecke voor hoek enzo.
Hide post links |
-
- Senior Member
als je tijdens navigatie op de FNC toets drut verdwijnt de radioregel onderin.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1