TMC soms wel, soms niet

Alles met betrekking tot TMC gerelateerde zaken
Forumregels
Deze groep is voor vragen over TMC zenders en ontvangen info.
Vragen over gebruik van TMC toestellen kan in een merk gebonden groep gedaan worden.
WS
Senior Member

Bericht door WS »

Er zijn namelijk 3 uitvoeringen
MT5000
MT5010
MT5010/01
Zojuist even bij VDO op de site gekeken en daar staat nu ook de MT5011 bij
echter nog geen beschrijving ben benieuwd wat dit voor versie is?

Ook een nieuwe versie van de MS5500 SD staat er bij.

http://www.vdodayton.com/index2.aspx?ni ... &status=n1

Mvgr,
Willem.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo Willem,

Er staat inderdaad het een en ander op stapel bij VDO, daar had ik al een paar dingen van meegekregen op het duitse forum,, en wat elders zo....

De nieuwe monitor MM5600 was daar al aangekondigd, zonder type nummer overigens, en ik vermoed dat die MS5500SD dit display heeft. SD zou dan kunnen staan voor Sliding Display.

Die MT 5011 box verrast me in dit verband, ik weet dat er een kleine box op komst is voor de 4150/4200RS, bedoeld om niet meer op een TMC zender af te hoeven stemmen, zodat je rustig naar je voorkeurs radiozender kunt blijven luisteren.
Een soort tweede tuner dus, met als ik het goed heb meer modaliteiten dan de dubbel-tuner van Becker. Onder andere dat deze box programmeerbaar is, en dus ook voorzien kan worden van de franse V-Traffic TMC.

Ik had info dat deze box echter niet bedoeld is voor de 5 serie, maar ja, even afwachten dus.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

De MM5600 monitor is HIER te vinden.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
vdstelt
Starting Member
Starting Member

Bericht door vdstelt »

Mijn eerste ervaring met TMC is zeer tevreden, ben vandaag van Papendrecht naar Utrecht naar Branbant gereden. Op enkele kleine stukjes na (2x 3 km) had ik overal ontvangst. Over het algemeen RWS-TMC, dus voldoende informatie over afsluitingen e.d. Ik ben nu dus ook erg benieuwd hoe dit maandag gaat als ik toch altijd wel een beetje file heb.

Nogmaals mijn dank voor de mensen die mij op de goede weg (VDO) hebben geholpen. Ik hoop ook enkele mensen weer te zien op de Navidag in april.

Groet,

Raymond
The road is VDO MS5000

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Traffic Message Channel”