hai allemaal,
Ik ga binnenkort een VW Scirocco bestellen alleen ik zit een beetje met een dilemma over de navigatiekeuze.
Moet ik de af fabriek rns 510 van VW nemen of de pioneer f9110bt?
Het voordeel van de pioneer dat hij natuurlijk veel goedkoper is en ook al ingebouwde BT heeft voor telefonie.
Moet ik nu eigenlijk ook nog telefoonvoorbereiding (premium) bestellen als ik de headunit van pioneer neem?
Verder vind ik als audiofiel het een voordeel dat de RNS 510 met Dynaudio leverbaar is..
Ik hoor graag jullie reacties!
Edit Mod: Dubbelposting bij Pioneer verwijderd, zie Reglement
rns 510 vs f9110bt
-
- New Member
-
- Senior Member
Re: rns 510 vs f9110bt
ronaldkoemans schreef:hai allemaal,
Ik ga binnenkort een VW Scirocco bestellen alleen ik zit een beetje met een dilemma over de navigatiekeuze.
Moet ik de af fabriek rns 510 van VW nemen of de pioneer f9110bt?
Het voordeel van de pioneer dat hij natuurlijk veel goedkoper is en ook al ingebouwde BT heeft voor telefonie.
Moet ik nu eigenlijk ook nog telefoonvoorbereiding (premium) bestellen als ik de headunit van pioneer neem?
Verder vind ik als audiofiel het een voordeel dat de RNS 510 met Dynaudio leverbaar is..
Ik hoor graag jullie reacties!
Edit Mod: Dubbelposting bij Pioneer verwijderd, zie Reglement
Dillema denk ik niet dat je het mag noemen, het zijn 2 geheel verschillende toestellen die ik beide regelmatig inbouw... ik zal een opsomming voor je maken:
RNS510
Strak origineel design
Acoustisch afgestemd op de auto
razendsnelle proc voor het omschakelen tussen diverse menu's
Navi is qua beeld en detail een van de betere op de markt..
Display tussen de klokken werkt hiermee alsmede stuurwielbediening (indien aanwezig)
Zeer eenvoudig menu (geen handleiding nodig)
Standaard geen telefoon (is te regelen voor 399 extra)
DVD blokkade boven de 5kmu ( is te rgelen voor 179 extra)
Dynaudio is inderdaad mogelijk.. echter verwacht niet dat er diecast units in de deuren zitten! gewoon pisbakstaal..
Het klinkt zeker niet verkeerd maar totaal niet te vergelijken met de dynaudio die wij kennen!!!
Pioneer
Voordelig
alles in een
dvd tijdens het rijden
kleiner scherm
jip & janneke navigatie grafisch gezien
tragere proc schermwisselen duurt lang
onlogische menu indeling ((handleiding nodig)
vreselijk zwart glimfront waar snel vette poten opzitten
Ik kan beide leveren waarbij de RNS510 aanzienlijk voordeliger is dan bij de dealer, dit zijn aantoonbaar eerlijke gloednieuwe units die ik zelf regelmatig aan de dealers lever wegens de gunstige prijs!
Ik kan je het voorstel doen een 510 in je nieuwe auto te monteren zodat je zelf kunt beoordelen wat je ervan vindt! Vindt je het niets halen we hem er weer uit (kleine kans)
Groet Emiel
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: rns 510 vs f9110bt
Hij wordt er vanzelf wel uitgehaald, is het niet door jou dan is het wel door 1 of andere idioot.emielvanham schreef:
Ik kan je het voorstel doen een 510 in je nieuwe auto te monteren zodat je zelf kunt beoordelen wat je ervan vindt! Vindt je het niets halen we hem er weer uit (kleine kans)
Groet Emiel
Ik zou persoonlijk voor de Pioneer gaan, ik vind ook dat Emiel de Pioneer navigatie als Jip en Janneke navigatie tekort doet, bovendien is het een veel opener platform, meer aansluitmogelijkheden en meer uptodate.
En de prijs is veel gunstiger.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |