Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Heeft er iemand ervaring met deze eclipse. Ben opzoek naar iets wat in de auto blijft zitten (met dank aan het dievengilde) en hoorde dat de beveiliging wel goed was van deze 2din navi. (dmv muziek cd)
Bedankt voor de link, ik heb het gelezen.
En inderdaad, als je hard rijdend wilt bellen is het geluid niet al te best, zo te lezen. Maar ja, is dat een groot/onoverkomelijk probleem?
Een externe microfoonaansluiting is er niet op dit toestel, ik heb er het inbouwmanual even op nagelezen.....
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
even weer on-topic dus over de eclipse AVN726EE
wil ik graag nog steeds weten:
Heeft er iemand ervaring met deze eclipse. Ben opzoek naar iets wat in de auto blijft zitten (met dank aan het dievengilde) en hoorde dat de beveiliging wel goed was van deze 2din navi. (dmv muziek cd).
Hopelijk ontstaat er nu geen discussie over een heel ander model
Iets anders waar je op moet letten is hoe het zit met de kaart-updates. Ik heb nog niet kunnen vinden hoe het daarmee zit, wie ze levert, met welke frequentie, en wat ze kosten.
Bij de TT uitvoering is dat duidelijk, die koop je bij TomTom, ze staan ook op hun site.
Groet,
JW
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
dat is idd wat ik mij afvraag of de dief weet wat hij eruit haalt, ik hoop namelijk dat hij ziet welk merk het is en het dan wel laat (maar je een junk ziet alleen zijn volgende shot waarschijnlijk)
Ik ga volgende week naar een inbouwer die eclipse levert en er ook een fan van is en zal dan meteen voor de map update's vragen. Maar ik hoopte dat iemand hem hier al ingebouwd had zitten maar helaas.
Toch alvast bedankt voor de info JW.
lees net de handleiding het volgende;
Eens onze dienst voor het updaten van kaarten volledig opertioneel is, zullen wij dat aankondigen op onze website.
Lekker vaag dus en ook niks tegengekomen van wie ze zijn navteq of teleatlas ook maar eens vragen
...dat zou mij ervan weerhouden zo'n systeem aan te schaffen.
We hebben dat hier nu al -tig keer gezien, veel fabrikanten/leveranciers komen met fraaie systemen op de markt, maar kaartupdates: ho maar
Misschien moeten we daar nog eens een apart topic over maken, in de rubriek Algemeen. Daar zouden de gebruikers en de kenners dan hun ervaringen kwijt kunnen
Groet,
JW
een keertje een nacht niet kunnen slapen kan soms leuke dingen opleveren op internet.
een review door een duitse gebruiker gevonden van de eclipse heel verhelderend. http://www.spirit-of-games.de/avn726ee.mp4 (let op 95 MB)
Tevens hier gezien dat het navigatie gedeelte draaid op navNgo of te wel IGO 8 en de kaarten zijn van tele atlas en zijn van 2008.10 dus redelijk recent. En sinds 3/8 hebben ze ook een update pagina op de eclipse site, helaas nog niet voor deze (zul je net zien). Maar ziet er toch goed uit.
Ga dit weekend hopelijk even luisteren en laat het hier weten, kunnen we ook een keer afwijken van pioneer/kenwood/jvc enz en de eclipse een kans geven