Ik heb vandaag een auto gekocht met daarin een Cascade 7944, nu wil het geval dat ik de mededeling “spraakuitvoer niet gereed voer systeem cd in” krijg.
Er zit geen cd bij geleverd, mijn vraag is of ik deze ergens vandaan kan halen/downloaden o.i.d.?
Alvast bedankt
cascade 7944
-
- Starting Member
-
- Senior Member
De nieuwe editie 4.0 is net uit. Slechts € 259
Zit de CF card er trouwens wel bij? Zonder kaartgegevesn heb je natuurlijk nog niets aan gesproken tekst
Zit de CF card er trouwens wel bij? Zonder kaartgegevesn heb je natuurlijk nog niets aan gesproken tekst
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Average Member
Je mist inderdaad de software CD. Kaartmateriaal staat op de CF kaart die achter het verwijderbare paneeltje van de volumeknop zit.
Mocht je wel de CF kaart hebben, maar geen software CD dan zou ik even contact opnemen met Becker NL, wellicht kun je een losse software CD kopen, zodat je niet meteen een nieuwe versie van het kaartmateriaal hoeft te kopen.
Mocht je wel de CF kaart hebben, maar geen software CD dan zou ik even contact opnemen met Becker NL, wellicht kun je een losse software CD kopen, zodat je niet meteen een nieuwe versie van het kaartmateriaal hoeft te kopen.
Golf V TDI Comfortline 2006 > Navigatie en Entertainment door Becker Cascade 7944
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 1127