Hallo,
Ik ben een newbie op dit gebied. heb net een audi a6 uit 98 gekocht met navi plus.
kan bij versie info zien dat de hardware RNS 4.2 is en de software 0105.
Er zijn 2007 versies van bnlx in omloop op newsservers, is dat verstandig om die te laden?
welke handleiding moet ik downloaden?
iemand verder nog tips?
het lijkt of ik mijn cd alleen via het menu kan uitwerpen en niet via een knop (knop maakt wel geluid als ik hem indruk)
thnx all
Audi A6 uit 98 -> navi plus -> en toen?
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Fijn weer een neiuw lid te verwelkomen op het forum.
Lees nog een tweede keer even de reglementen door waarvoor je je akkord hebt verklaard.
Dan zul je zien dat we ons niet bezighouden met niet legale software. Daar hoort het hele newsservervarhaal natuurlijk ook bij.
Als je dat wilt doen, ons prima, maar dan moet je echt op andere discussieplaatsen zijn.
Verder zul je trouwens weinig opschieten met jouw systeem dat al dusdanig oud enzo te horen waarschijnlijk versleten is dat elke cent die je er nog aan uitgeeft zonde van het geld kan zijn.
Lees nog een tweede keer even de reglementen door waarvoor je je akkord hebt verklaard.
Dan zul je zien dat we ons niet bezighouden met niet legale software. Daar hoort het hele newsservervarhaal natuurlijk ook bij.
Als je dat wilt doen, ons prima, maar dan moet je echt op andere discussieplaatsen zijn.
Verder zul je trouwens weinig opschieten met jouw systeem dat al dusdanig oud enzo te horen waarschijnlijk versleten is dat elke cent die je er nog aan uitgeeft zonde van het geld kan zijn.
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 867
-
-
Reacties: 1
Weergaves: 2547
-
-
Nieuw navigatie/multimedia systeem voor Audi A3 2.0 TDI (2009)
door Guul » 03 feb 2016 13:19 » in Aankoop advies -
Weergaves: 610
-
-
-
Weergaves: 631
-
-
Weergaves: 587