USB DNX 7200

Gebruikersavatar
Tomzohh
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2010 11:24

USB DNX 7200

Bericht door Tomzohh »

Ik ben recentelijk in bezit van een DNX 7200 met een KCA-BT200.

Nu heb ik een usb stick gaan halen van 16 Gig maar hij kan deze helaas niet vinden iemand tips hier over ?

Alvast bedankt !

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Higgy
Moderator
Moderator
Berichten: 1762
Lid geworden op: 16 nov 2003 15:42

Bericht door Higgy »

Dat kan verschillende oorzaken hebben.
Kijk eens in de handleiding of USB-sticks groter dan 4Gb überhaupt gevonden worden.
Daarnaast: ik vermoed (eigenlijk weet ik het wel zeker) dat je USB-stick NTFS-geformatteerd is ipv. FAT of FAT32, en veel apparaten (zoals bijv. de Xbox360) weigeren NTFS-geformatteerde sticks te 'zien'.
Probleem is echter dat alle sticks boven de 4Gb alleen te formatteren zijn met NTFS...
iPhone 6 met Sygic, Waze, Navmii
TomTom One XL Europa

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gebruikersavatar
Tomzohh
New Member
New Member
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 feb 2010 11:24

Bericht door Tomzohh »

Ik heb net even bezig geweest met de usb stick terug te herschikken in mappen en de overbodige "rommel" die er automatisch opstond afgegooid. Nu ging ik opnieuw proberen en weer niets

maar na terug opnieuw in en uit te trekken vond hij hem toch, laden duurt wel best lang voor een 10.6 gig dat er van bezet is :)

toch alvast bedankt maar ik heb een oplossing

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OutOffocus
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 jul 2009 10:56

Bericht door OutOffocus »

Tomzohh schreef:Ik heb net even bezig geweest met de usb stick terug te herschikken in mappen en de overbodige "rommel" die er automatisch opstond afgegooid. Nu ging ik opnieuw proberen en weer niets

maar na terug opnieuw in en uit te trekken vond hij hem toch, laden duurt wel best lang voor een 10.6 gig dat er van bezet is :)

toch alvast bedankt maar ik heb een oplossing
Ik heb een DNX 5240 BT met daaran een USB disk van 250 Gb met een 100 Gb FAT32 partitie waar 510 mappen met muziek en films opstaan.
Na het opstarten duurt het bijna een minuut voordat de Kenwood de disk gelezen heeft en begint te spelen.
Defragmenteren van de partitie en sorteren van de FAT (met dirsort.exe) helpt ook een flink stuk.
De USB aansluiting levert maximaal 500 milliampere en dat is net voldoende om de disk op te starten.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OutOffocus
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 jul 2009 10:56

Bericht door OutOffocus »

Dirsort.exe moet zijn 'drivesort.exe' . Een handig programma om je mappen en bestanden te sorteren in de volgorde die je zelf wilt.
De Kenwood sorteert zelf niet bij het lezen van USB en daarvoor kun je dit programma gebruiken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snoopie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2010 23:40

USB DNX7200

Bericht door Snoopie »

Ik heb in dit verlengde nog een andere vraag.

Ik heb een USB stick van 4GB waar alleen muziek op staat. Nu is er één dir die volledig anders gesorteerd op de kenwood naar voren komt, dan er daadwerkelijk op de usb staat. ik heb alles al geprobeerd om dit weer goed te krijgen, maar niets werkt.

Het hernoemen van de files, via itunes de volgorde van de files aanpassen, maar niets werkt.

Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OutOffocus
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 jul 2009 10:56

Re: USB DNX7200

Bericht door OutOffocus »

Snoopie schreef:Ik heb in dit verlengde nog een andere vraag.

Ik heb een USB stick van 4GB waar alleen muziek op staat. Nu is er één dir die volledig anders gesorteerd op de kenwood naar voren komt, dan er daadwerkelijk op de usb staat. ik heb alles al geprobeerd om dit weer goed te krijgen, maar niets werkt.

Het hernoemen van de files, via itunes de volgorde van de files aanpassen, maar niets werkt.

Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??
Heb je al geprobeerd te sorteren met drivesort ?
ik heb het op een 1 Gb stick getest en dat werkt prima.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snoopie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2010 23:40

Bericht door Snoopie »

Re: USB DNX7200

--------------------------------------------------------------------------------

Snoopie schreef: ‹ Selecteren › ‹ Uitklappen ›
Ik heb in dit verlengde nog een andere vraag.

Ik heb een USB stick van 4GB waar alleen muziek op staat. Nu is er één dir die volledig anders gesorteerd op de kenwood naar voren komt, dan er daadwerkelijk op de usb staat. ik heb alles al geprobeerd om dit weer goed te krijgen, maar niets werkt.

Het hernoemen van de files, via itunes de volgorde van de files aanpassen, maar niets werkt.

Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn??

Heb je al geprobeerd te sorteren met drivesort ?
ik heb het op een 1 Gb stick getest en dat werkt prima.
Via Drivesort kan je alleen sorteren op grote van file en op datum, maar niet op basis van een zelf op te geven volgorde.

Zijn er nog andere mogelijkheden??

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
OutOffocus
Average Member
Average Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 29 jul 2009 10:56

Bericht door OutOffocus »

Snoopie schreef:
Re: USB DNX7200

Via Drivesort kan je alleen sorteren op grote van file en op datum, maar niet op basis van een zelf op te geven volgorde.

Zijn er nog andere mogelijkheden??
Je kunt sorteren op long name of short name. en je kunt aangeven of je sub mappen voor of na bestanden wilt hebben.
Verder heb je nog de Playlist mode. Daarmee kan je zelf de volgorde van bestanden en mappen opgeven.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Snoopie
New Member
New Member
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mei 2010 23:40

Bericht door Snoopie »

Verder heb je nog de Playlist mode. Daarmee kan je zelf de volgorde van bestanden en mappen opgeven
Het is gelukt met de playlistmode. Dank voor de tip!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • DNX 7200
    door Velgenman » 25 jan 2015 19:51 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 489
  • update voor een DNX-7200
    door veensco » 10 aug 2017 20:47 » in Kenwood
    Reacties: 0
    Weergaves: 868

Terug naar “Kenwood”