Ik heb sinds kort een MS-4300 in mijn golf. Nu was de radio bij de dealer al geinstalleerd. Maar helaas heb ik de cd er niet bij gekregen. De garage kan hem ook niet meer vinden.
Nu wil ik nieuwe software aanschaffen. Als ik het cd-tje heb, kan ik deze er dan gewoon in proppen, of zijn er nog handelingen die ik dan moet uitvoeren.
Help me
ik hoor het graag
PS ook welke versie ik moet hebben van de software
Welke software gebruikt de MS-4300 en hoe dan verder
-
- New Member
-
- Senior Member
Jouw geval is in feite de schrik van elke autohandelaar. Deze is namelijk verplicht om alle apparatuur die meegeleverd wordt met de auto, ook werkend af te leveren en dat impliceert een bruikbare CD en tevens een actuele handleiding. Zo niet dan is hij je de onkosten verschuldigd die je moet maken om de zaak werkend te krijgen.
Maar dat gezegd hebbend werkt jouw navi nog niet.
Het is een zo'n C-IQ toestel waarin uitsluitend daarvoor bestemde CD's werken afhankelijk van de vooruit betaalde vrijschakeling. Aangezien je wel nog kunt zien welke periode en welk gebied is vrijgegeven heb je daar niets aan omdat zo'n CD niet meer te krijgen is, afgezien van een behulpzame forumbezoeker.
je zult dus ten minste een zgn Supercode CD Benelux á € 99 moeten aanschaffen om de zaak werkend te krijgen.
Je kunt deze kopen bij www.vdodayton-shop.com of bij www.navco.nl
Maar dat gezegd hebbend werkt jouw navi nog niet.
Het is een zo'n C-IQ toestel waarin uitsluitend daarvoor bestemde CD's werken afhankelijk van de vooruit betaalde vrijschakeling. Aangezien je wel nog kunt zien welke periode en welk gebied is vrijgegeven heb je daar niets aan omdat zo'n CD niet meer te krijgen is, afgezien van een behulpzame forumbezoeker.
je zult dus ten minste een zgn Supercode CD Benelux á € 99 moeten aanschaffen om de zaak werkend te krijgen.
Je kunt deze kopen bij www.vdodayton-shop.com of bij www.navco.nl
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 319
-
-
Tomtom GO 6100 World gebruikt kaart waarin nog veel fouten zitten, specifiek de huisnummers
door Beckermanneke » 10 sep 2015 17:10 » in TomTom -
Reacties: 2
Weergaves: 764
-
-
-
Weergaves: 446
-
-
Weergaves: 685
-
-
Waar kan ik zien welke kaarten en firmware ik heb ?
door Ray Bos » 06 jul 2017 17:48 » in Vaste Pioneer systemen -
Weergaves: 823
-
-
-
Welke gratis navigatie app kan je gebruiken zonder een route in te voeren?
door Peter Kudelstaart » 12 apr 2022 20:21 » in Navigatie algemeen -
Weergaves: 401
-
-
-
Peugeot 5008 Blue Lease Executive > Connect Nav welke updates
door MeMyself » 08 sep 2015 16:31 » in Peugeot -
Weergaves: 14044
-