Beste navigatoren,
Onlangs heb ik via Marktplaats een compleet PC5700 systeem op de kop getikt.
Omdat ik 100% zekerheid wilde met een volledig legale set van doen te hebben, heb ik genoegen genomen met minder recente software+kaarten (en ook een goede prijs overigens).
Wat ik erbij heb zitten:
- C-IQ DVD Europa 2005/2006 (werken niet meer vermoed ik, ga het ook niet proberen)
- Supercode DVD Europa 2007 (die zit er nu in)
- en nog een software DVD maar welke versie dat is weet ik niet, moet ik straks thuis even kijken, maar denk niet heel recent (ten hoogste uit 2007)
plus nog een zwik handleidingen, VDO monitorhoesje enz
Kijkende in het Systeeminformatie scherm zie ik het volgende:
PC5700/00
HW 0124
SW 0110
Taal Versienummer 0540
Productie week/jaar 27/05
Wat ik zo hier op het forum lees is er veel nieuwere software/firmware voorhanden dan mijn versie 0110, klopt dit?
Ik ben dan ook erg benieuwd naar wat nou de inhoudelijke verschillen hiertussen zijn .. ? Is er een lijst met bugfixes, new features enzovoots? Ik heb gezocht maar kon dat niet vinden.
Wat ik wel vond is dat de nieuwste firmware's voor de 5200 gewoon te downloaden zijn, is dat voor de 5700 niet zo? Gaat dat alleen via VDO DVD's?
Als één van de lezers hier trouwens nog 2009 Europa kaarten overheeft na overstap op 2010, kan je me een berichtten als je 'm voor een zacht prijsje van de hand wilt doen (want veel is het me niet waard ).
Wat ik trouwens zo snel nog niet kan vinden, is de af te leggen afstand tijdens het navigeren. In de splitscreen modus zie ik uiteindelijk wel ergens de afstand hemelsbreed tot aan de bestemming, maar dit is toch iets anders. Is dit wel ergens terug te vinden?
En een kaart overzicht van de volledige route misschien ook?
Verder doet ie 't trouwens prima!
Inmiddels met hulp van Gentry een Kenwood CAW-1000RV adapter gescoord, nu nog opzoek naar een mooie Kenwood headunit, tot het zover is maak ik gebruik van het VDO scherm dat erbij zat.
Wat vraagjes omtrent PC5700 ...
-
- Average Member
-
- Average Member
Update: ik mis ook een optie om de schaalweergave automatisch te doen ? Dus als je hogere snelheid hebt, een hogere schaal...
Mijn gouwe oude MS2010 kon dat wel , was een leuke optie
Mijn gouwe oude MS2010 kon dat wel , was een leuke optie
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
De laatste software voor de 5700 is versie 1.20 en om nu te zeggen dat je daar veel mee opschiet, nee!
Automatische schaal bij monitor navigatie is alleen bij de 5200 mogelijk
Automatische schaal bij monitor navigatie is alleen bij de 5200 mogelijk
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Average Member
Wat flauw dat die automatische schaalaanpassing er niet op zit...
Dat vond ik een leuke optie! Naja om alleen daarvoor een PC5200 te kopen gaat een beetje ver. Doen we over een aantal jaar wel
Wat betreft die nieuwe kaarten en software ben ik inmiddels voorzien!
Af te leggen afstand heb ik inmiddels gevonden, wat ik eerder al vond bleek niet hemelsbreed de afstand te zijn (alleen de richting wordt hemelsbreed aangegeven middels de pijl). Jammer dat ik m'n oude bericht niet meer kan editten?
Dat vond ik een leuke optie! Naja om alleen daarvoor een PC5200 te kopen gaat een beetje ver. Doen we over een aantal jaar wel
Wat betreft die nieuwe kaarten en software ben ik inmiddels voorzien!
Af te leggen afstand heb ik inmiddels gevonden, wat ik eerder al vond bleek niet hemelsbreed de afstand te zijn (alleen de richting wordt hemelsbreed aangegeven middels de pijl). Jammer dat ik m'n oude bericht niet meer kan editten?
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Complete VDO PC5700 + Kenwood DDX-7029 + Kenwood CAW-1000RV
door gniewold » 05 apr 2015 23:04 » in Te Koop Aangeboden -