Wat is het verschil?
-
- Junior Member
Wat is het verschil?
Wie kan mij zeggen wat het wezenlijke verschil is tussen de MS5400/5500 SD (dus klapscherm) en de MKM1150 met daarin een MM5010 monitor?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Hallo,
De enige overeenkomst is dat ze beiden in een DIN opening passen. Voor de rest zijn het verschillen. De belangrijkste:
De SD heeft een 6.5 inch monitor, de andere een 5.8
Bij de SD komt de monitor uit het huis door een motortje, bij de MKM 1150 is dit handmatig.
Voor details moet je even in het info stuk van dit gedeelte kijken, daar vind je de beschrijvingen van de monitoren.
Wellicht kan Ritselaar nog wat toevoegen, die is inmiddels de eigenaar van een SD
Groet,
JW
De enige overeenkomst is dat ze beiden in een DIN opening passen. Voor de rest zijn het verschillen. De belangrijkste:
De SD heeft een 6.5 inch monitor, de andere een 5.8
Bij de SD komt de monitor uit het huis door een motortje, bij de MKM 1150 is dit handmatig.
Voor details moet je even in het info stuk van dit gedeelte kijken, daar vind je de beschrijvingen van de monitoren.
Wellicht kan Ritselaar nog wat toevoegen, die is inmiddels de eigenaar van een SD
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Moderator
Bij de SD komt scherm er automatisch uit.
Toch een minpuntje: je moet daarna het scherm zelf omhoogklappen (of je moet op de vloer liggen).
Naar mijn idee had dit ook nog wel automatisch gekund, en ergens een soort stoppunt maken, zodat ie niet verder achteroverklapt dan een van te voren bepaald punt.
Bij afsluiten idem: je kantelt het scherm weer naar beneden, waarna het volautomatisch weer naar binnen schuift.
Frits
Toch een minpuntje: je moet daarna het scherm zelf omhoogklappen (of je moet op de vloer liggen).
Naar mijn idee had dit ook nog wel automatisch gekund, en ergens een soort stoppunt maken, zodat ie niet verder achteroverklapt dan een van te voren bepaald punt.
Bij afsluiten idem: je kantelt het scherm weer naar beneden, waarna het volautomatisch weer naar binnen schuift.
Frits
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Junior Member
Hoi ritselaar,
Zou je kunnen aangeven hoe hoog de computer met het scherm komt. Dus de hoogte vanaf onderzijde computer tot bovenzijde van scherm.
Ik heb wel een dubbele din, waarbij de navi in de onderste din kan en mijn radio bovenin, maar zit met een afsluitbare klep voor mijn dubbele din die niet geheel geopend kan worden. (lees Renault Laguna II).
Groeten,
Ron
Zou je kunnen aangeven hoe hoog de computer met het scherm komt. Dus de hoogte vanaf onderzijde computer tot bovenzijde van scherm.
Ik heb wel een dubbele din, waarbij de navi in de onderste din kan en mijn radio bovenin, maar zit met een afsluitbare klep voor mijn dubbele din die niet geheel geopend kan worden. (lees Renault Laguna II).
Groeten,
Ron
Hide post links |
-
- Moderator
Ben even met de meetlat en digitale camera aan de gang geweest.
Ik rij zelf in een Renault megane Grand Tour II, wel met een dubbele DIN, maar zonder die klep.
Als ik scherm ingeklapt heb, steekt de kast 2,5 cm uit.
Bij een opengeklapt scherm steekt de kast + scherm 4,5 cm uit.
De hoogte vanaf de onderkant van de kast tot aan de bovenkant van het scherm is 14 cm, waarbij het scherm zelf 10 cm hoog is.
Zie bijgaande plaatjes
Frits de Laar
PS: vengeance! Jij praat over de computer, maar die komt er nog bij. Die heb ik in handschoenenvak zitten. Hangt aan de bovenkant van het vak, waardoor je de schapjes nog kan gebruiken.
Ik rij zelf in een Renault megane Grand Tour II, wel met een dubbele DIN, maar zonder die klep.
Als ik scherm ingeklapt heb, steekt de kast 2,5 cm uit.
Bij een opengeklapt scherm steekt de kast + scherm 4,5 cm uit.
De hoogte vanaf de onderkant van de kast tot aan de bovenkant van het scherm is 14 cm, waarbij het scherm zelf 10 cm hoog is.
Zie bijgaande plaatjes
Frits de Laar
PS: vengeance! Jij praat over de computer, maar die komt er nog bij. Die heb ik in handschoenenvak zitten. Hangt aan de bovenkant van het vak, waardoor je de schapjes nog kan gebruiken.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
TomTom Carminat OS 8.842
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
kaart Europe 880
TomTom Go 950Live
855 europa
855 noord amerika
Hide post links |
-
- Junior Member
Enorm bedankt Ritselaar.
Ga vanmiddag meteen de maten opmeten, hopelijk gaat het passen!!
Ron
Ga vanmiddag meteen de maten opmeten, hopelijk gaat het passen!!
Ron
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Verschil tussen VD) MS4140 en MS4150