VRM6200 in Mitsubishi Pajero Sport
-
- Senior Member
Ik heb zojuist met VDO TD kontakt gehad, men heeft er notie van genomen (klacht was bekend) en gaat ermee aan de slag, ze nemen zsm kontakt op.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
-
- Senior Member
Zoals ik al eerder opperde: Die Chinees maakt echt niets anders dan VDO uitschrijft in z'n spec. En daar zijn we dus weer mooi klaar mee! Als je in het menu wat anders in wilt stellen moet je je al behelpen met een vreemde taal en nu hoor je ook weer niet volledig wat er wordt gezegd. Komen de visuele aanwijzingen wel helemaal door
Vragen & antwoorden mbt navigatie svp via het forum, niet per Privé-Bericht of E-Mail
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
-- Mededeling: Gerritje is op 23-03-2012 te Oosterhout overleden --
Hide post links |
-
- Senior Member
Over welke klacht heb je het hier, dat verkeerd muten bij de navi-spraak?Gentry schreef:Ik heb zojuist met VDO TD kontakt gehad, men heeft er notie van genomen (klacht was bekend) en gaat ermee aan de slag, ze nemen zsm kontakt op.
Waarom heeft Gene('s zwager) daar dan geen last van? Zit 'm dat in de manier van aansluiten, in dat geval zonder de mute, of nog in een andere instelling?
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Senior Member
bij mij krijg ik helemaal geen geluid zonder mute draad. Met mute draad een soort "grhhemmffl" vaker op de ab achter elkaar drukken (bijv harder) dan blijft in mute hangen en komt het wel door.
Dus echt mute probleem!!
Dus echt mute probleem!!
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik had vandaag iemand waarbij het geluid ook niet werkte. Ik heb toen wat gerommeld (weet niet wat, oa bluetooth telefoon aangesloten)> Toen deed de spraakbegeleiding het ineens wel, tot ie gebeld werd, daarna werkte het niet meer....rararara
Hide post links |
-
- Moderator
Jammer dat ik het systeem niet zelf heir heb om uit te testen. Blijkbaar dus toch een instelling die niet helemaal goed reageerd ofzow. Een vraag aan de anderen: Als je alleen voor navi kiest, zonder radio, worden dan de aanwijzingen wel correct doorgegeven?
Deze vraag is ingegeven door mijn ervaringen met de pc5200 aangesloten op de VRX938r. Dan heb ik soortgelijke klachten, ofwel niet volledig uitgesproken aanwijzingen (start te laat). Om dit op te lossen heb ik een losse speaker aangesloten waardoor ik daar het begin hoor terwijl de rest daarna ook via de autoluidspeakers te horen is. Niet elegant, maar het werkt wel. Het kan dus zijn dat dit een probleempje met de pc5200 is en niet met de 6200.
Een MS5500 aangesloten op de VRX werkt vervolgens weer wel goed in de gesproken aanwijzingen ..... rara wie het nog snapt.
Deze vraag is ingegeven door mijn ervaringen met de pc5200 aangesloten op de VRX938r. Dan heb ik soortgelijke klachten, ofwel niet volledig uitgesproken aanwijzingen (start te laat). Om dit op te lossen heb ik een losse speaker aangesloten waardoor ik daar het begin hoor terwijl de rest daarna ook via de autoluidspeakers te horen is. Niet elegant, maar het werkt wel. Het kan dus zijn dat dit een probleempje met de pc5200 is en niet met de 6200.
Een MS5500 aangesloten op de VRX werkt vervolgens weer wel goed in de gesproken aanwijzingen ..... rara wie het nog snapt.
VRX633r, MR6000, PC5500, PC5400, PC5200, RC5400, MA1410, MT5010/01 en CeNet 12 cd wisselaar, MS4100.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Mobiele navigatie PN2050, Parrot CK3100.
Het meeste ingebouwd in mijn Alfa 166JTD.
Hide post links |
-
- New Member
Als ik de navi-mute aansluit zonder radio valt toch het eerste gedeelte weg. Ik heb nu voorlopig een losse speaker aangesloten.
Voor de rest ben ik zeer tevreden met het systeem. Ook het bedienen van het navi-gedeelte met de AB gaat prima. In iedergeval een stuk beter dan bij de PN3000.
Voor de rest ben ik zeer tevreden met het systeem. Ook het bedienen van het navi-gedeelte met de AB gaat prima. In iedergeval een stuk beter dan bij de PN3000.
Hide post links |
-
- Senior Member
Zó heb ik het ook bij mijn 5500 zitten, bevalt me prima. Ik had nog een 4 Ohm speakertje liggen van een Carkit en dat voldoet uitstekend.Ventus schreef:Als ik de navi-mute aansluit zonder radio valt toch het eerste gedeelte weg. Ik heb nu voorlopig een losse speaker aangesloten.
Daarbij laat ik de radio niet muten. Ik heb dat even gedaan maar werd er helemaal tureluurs van, met zóveel aanwijzingen die je krijgt blijft dat ding muten Er gauw weer afgegooid dus.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Hide post links |
-
- Normal Member
Had die VDO-medewerker (bij de meeting) "daarom" ook een extra speakertje aangesloten voor de navigatiestem (wijzend naar Re-onder dash)
Hide post links |
-
- Senior Member
dat zal er mee te maken hebben ja
Hide post links |