Hallo Forum.
Ik heb enkele vragen k`weet niet of het allemaal op 1 topic kan maar dat hoor ik dan wel ,anders graag informatie /reactie a.u.b.
(1).ik heb een vdo-dayton 4200 en als ik de verlichting van de wagen aan zet blijft de verl.van de 4200
onveranderd,dus word niet zwakker wat hij wel moet doen ? kunt u mij zeggen waar dat aan ligt de verl.draad van
de 4200 heb ik aan de verl.schak.(stadslicht)van mijn wagen gezet.
(2).als ik in de nav.scrol van Bestemmingsinvoer/configuratie hoor ik dacht ik na service tripmaster te krijgen maar
die heb ik niet in het rijtje staan??? wel als ik een route ingevoerd hebt en onder het rijden op de linker knop drukt krijg ik wel de tripmaster?????
(3). ik ben de code in gedoken en daar stond bij probleem lezen . code 1 ,aantal 6 , aard HW DEFECT. vraag is die erg en wat houd dat in????
(4). externe sign. tacho=0 richting -D Licht = uit
(5).interne sign. GPS status : search. temporat (v):11.93.
(6).syst.info. ms 4200 , HW 0120 , SW 0302 prod.datum 34/01 is deze te oud en moet ik deze uploaden ???
en hoe kan ik terug naar de simpele invoer van de schrijfmachine dus dat ik ZELF alle letter moet invullen en NIET zoals nu maar een paar letter hoeft intevullen en de schrijfmachine het adres voor je opzoekt
en ik las ergens in een topic dat als men on/off logic gebruikt de draden A4-A7 moet wisselen en kan flitspaal doorgeven ook op de 4200 toegepast worden .
oja ,ik kon de topic niet meer terug vinden vandaar deze nw topic die ging over het scherm dimmen ik kan alleen met CONTRAST en GEEN HELDERHEIG kan veranderen.
het is een hele lijst maar hoop dat U mij kan helpen.
m.vr.gr.Henk
Vragen over de VDO Dayton MS4200 in mijn BMW
-
- Junior Member
Vragen over de VDO Dayton MS4200 in mijn BMW
ik wil de route zien
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen