Vraag

EmO
New Member
New Member

Vraag

Bericht door EmO »

Ik heb een MS 4200 Rs de vraag is leest die wel gekopierde cd's europa cd kopie leest hij die wel?? en is een gps antenne verplicht voor die ding heb hem nieuw dus niet zo veel verstand..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

Gekopieerde CD's heeft bij een MS2100RS geen zin aangezien dit een systeem is dat met C-IQ werkt.
C-IQ is content on demand. Als je er meer over wilt weten moet je maar even zoeken op de site er is al genoeg over geschreven. Je kan ook kijken bij www.vdodayton.com

Let op met het vragen stellen op gekopieerde cd's lees even goed de reglementen. Daar staat heel duidelijk beschreven wat wel en niet mag op dit forum.

De MS4200RS heeft een sataliet ontvanger nodig anders kan hij nooit de GPS data lezen.
De ontvanger moet je plaasten op een plek in de auto waar hij vrij zicht heef top de hemel.
Bv. op de dashboard of op de hoedenplank. Zolang er geen metaal tussen de ontvanger en de hemel zit dan komt het wel goed.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Re: Vraag

Bericht door JW »

EmO schreef:Ik heb een MS 4200 Rs de vraag is leest die wel gekopierde cd's europa cd kopie leest hij die wel?? en is een gps antenne verplicht voor die ding heb hem nieuw dus niet zo veel verstand..

:?: :?: :?: :?:

Je schrijft HEB HEM NIEUW.. Dan zit er dus ook een gebruiksaanwijzing bij, en daar staat precies in wat je allemaal aan moet sluiten, en hoe dat moet. Uiteraard is de GPS antenne daarbij :o

Bij die 4200RS zitten ook originele CD's, die zijn GRATIS. Je hebt immers een C-IQ systeem....
Dus maken van kopiën van die CD's is een volstrekt overbodige handeling, als er ooit een CD beschadigt krijg je gewoon een nieuwe van VDO.

Wat voor C-IQ abonnement zit er bij jouw 4200 RS?

Groet,
JW

Edit JW . Ik zie nu, nadat ik deze bijdrage gepost had dat Fantom inmiddels ook al een antwoord gepost heeft. Nou ja, dubbel gestikt zit lekker stevig, toch??
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
EmO
New Member
New Member

Bericht door EmO »

het is ook niet zeker sommige zeggen dat de rs wel gekopierde cd leest en sommige niet maar ja ik zie het binnenkort welmaar voor mij heeft mij opel vectra uit 99 voor mij een navigatie systeem gehad want op het dashboard onder aan de voorruit precies midden zit zo een halve bal achtig iets dat er op is geplakt weet ook niet wat maar het is rond en zwart dat is wat ik weet...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

EmO schreef:het is ook niet zeker sommige zeggen dat de rs wel gekopierde cd leest en sommige niet maar ja ik zie het binnenkort welmaar voor mij heeft mij opel vectra uit 99 voor mij een navigatie systeem gehad want op het dashboard onder aan de voorruit precies midden zit zo een halve bal achtig iets dat er op is geplakt weet ook niet wat maar het is rond en zwart dat is wat ik weet...

Ik snap echt even niet waar je het hier over hebt.

Als je nou gewoon de vragen en opmerkingen van Fantom en mij beantwoordt, dan komen we wat verder, denk ik zo.

Dus:
-Heb je een nieuwe MS 4200RS?
-Zo ja, kun je dan niet vinden in de gebruiksaanwijzing hoe je 'm aan moet sluiten?
-Wat voor C-IQ abonnement zit daarbij?

Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
beckeronline
Senior Member

Bericht door beckeronline »

Waarschijnlijk is dat de ontvanger van de afstandsbediening..... voor je centrale portiervergrendeling.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Fantom
Senior Member

Bericht door Fantom »

beckeronline schreef:Waarschijnlijk is dat de ontvanger van de afstandsbediening..... voor je centrale portiervergrendeling.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Statistieken
    Laatste bericht
  • vraag
    door martijnvanieperen1973 » 30 nov 2015 17:38 » in V.A.G
    Reacties: 6