Hallo,
Herkennen jullie dit:
Een route gepland van Utrecht naar Den bosch. Als je bij Knooppunt Deil komt, en je rijdt door naar de Zaltbommelse brug, dan zegt 'Miep" Links aanhouden om de A15 te volgen!!!!! Volgens mij moet dat A2 zijn!!!!
Hoe en waar kun je melding maken van dit soort dingen, veranderde verkeers situaties, zoals een weg die afgesloten is , of een spoorweg overgang die weggehaald is?
Greetz
Eric
Verkeerde uitspraken van MS5400
-
- Junior Member
-
- Average Member
Eric,
Dit kun je doen via www bij de leveranciers van de kaarten zelf (Navteq of Teleatlas) of via dit forum onder het hoofdstuk "Navigatie Software & Mobiele Systemen". Deze opmerkingen schijnen te worden meegenomen door de desbetreffende kaartfabrikanten.
Bovendien kunnen andere gebruikers jouw opmerkingen lezen en vergelijken met hun waarneming.
Ik heb eerder dit jaar voor de eerste mogelijkheid gekozen (rechtstreeks via www Navteq), kreeg een bevestiging van mijn opmerking en later een bericht met de oplossing.
Was/ben erg te spreken over deze aanpak omdat je dan zeker weet dat er iets mee wordt gedaan.
Groet, Coen
Dit kun je doen via www bij de leveranciers van de kaarten zelf (Navteq of Teleatlas) of via dit forum onder het hoofdstuk "Navigatie Software & Mobiele Systemen". Deze opmerkingen schijnen te worden meegenomen door de desbetreffende kaartfabrikanten.
Bovendien kunnen andere gebruikers jouw opmerkingen lezen en vergelijken met hun waarneming.
Ik heb eerder dit jaar voor de eerste mogelijkheid gekozen (rechtstreeks via www Navteq), kreeg een bevestiging van mijn opmerking en later een bericht met de oplossing.
Was/ben erg te spreken over deze aanpak omdat je dan zeker weet dat er iets mee wordt gedaan.
Groet, Coen
RNS510 (Volkswagen)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Moderator
TeleAtlas zit helaas (nog) niet op dit forum. Fouten van hun kaarten zul je dus bij hen zelf moeten melden (via hun site). Wellicht dat dit ooit in de toekomst nog anders wordt...
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. Navteq zit hier dus wel en "hun fouten" kun je dan dus ook op dit forum plaatsen (in hun gedeelte).
Groetjes,
Toho_NL.
P.s. Navteq zit hier dus wel en "hun fouten" kun je dan dus ook op dit forum plaatsen (in hun gedeelte).
MS5700 (HERE 2013/2014) + TMC-box MT5011 + antennesplitter MA1410 + Arat mount VW T4 + Arat mount VDO Dayton MS5700!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 0
Weergaves: 469