Ad-blocker gedetecteerd: Onze website wordt mogelijk gemaakt door online advertenties aan onze bezoekers te tonen. Schakel uw ad-blocker uit om onze website te blijven gebruiken.
Is het bij de TMC module MT 5000 mogelijk om zelf een TMC zender te selecteren, of ben je altijd afhankelijk van welke zender het systeem voor jou selecteert? Het gaat mij met name om snelhedismeldingen en correcte fili-informatie in Zuid-Nederland, Zeeland en de regio Rotterdam.
Wie heeft hiermee ervaring? Of moet ik gewoon de MT 5011 kopen bij mijn MS 5000 met 5076 software?
Graag jullie reactie(s) [/b]
Tevreden gebruiker van MS 5000 + MKM 1150 in REnault Laguna II
Peerke1970 schreef:
Wie heeft hiermee ervaring? Of moet ik gewoon de MT 5011 kopen bij mijn MS 5000 met 5076 software?
Met een MT-5010 lukt het ook , mits je de juiste software hebt. pwvandeursen zoekt een MT-5000 voor zijn Carin navigatie, staat bij Te Koop Gevraagd.
en dan zelf een MT-5010/5011 aanschaffen , staan vaak op Marktplaats.
Peerke1970 schreef:
Met een MT-5010 lukt het ook , mits je de juiste software hebt. pwvandeursen zoekt een MT-5000 voor zijn Carin navigatie, staat bij Te Koop Gevraagd.
en dan zelf een MT-5010/5011 aanschaffen , staan vaak op Marktplaats.
Topsport
Inderdaad, als het dan wel een MT 5010/01 is en niet de 5010/00. En voorts moet je er de 7.6 SW voor geladen hebben in je systeem, en dat heeft Peerke al.
Groet,
JW
RT4-HDD in Citroën C5 Break V6 Exclusive
Voorheen: MS 5500 met 'franse' MT 5010/01-VT en MA 1410 splitter
_______________________________________ Vragen & antwoorden svp via het forum, niet per Prive-Bericht of E-Mail.
Goeie middag,
Hier een vraag wat ik met m'n nav computers aan moet ik heb nu 2 x 5100 en 3 x 5000 en allemaal dezelfde kwaal dat het aanwijzertje ( cursor ) niet midden op het scherm blijft maar aan de wandel gaat en dan weer ergens anders opduikt...
Hallo iedereen.
Voor een schoolproject doen wij een onderzoek naar hoe de navigatieapparaten van TomTom beter kunnen. (we werken voor dit onderzoek ook daadwerkelijk samen met leden van TomTom Nederland)
Het zou ons heel erg helpen als u de volgende...
Ben in bezit van een bmw320d E46 station uit 2005 met een navigatiesysteem PC5400 en een 5000mm monitor (?).
Wil op dit systeem een achteruitrijcamera aansluiten.
Nu wordt er steeds verwezen naar al geplaatste vragen en reacties,...
Begin dit jaar een Renault Megane 1.5 Dci Grand Tour gekocht met daarin een Becker Carminat 5000 systeem. Helaas begon kort daarna het bekende display probleem (flikkeren) al voor te doen. Maar in principe kon ik prima genieten van de...