deze kwam ik op een duitse site tegen
spiegelmultimediamonitor
4'' tft beeldscherm
geschikt voor pc-5400 en pc-5510
zie: http://www.autoradionavis.de/shop/produ ... sm5610.htm
Topsport
VDO SM 5610
-
- Senior Member
VDO SM 5610
[color=blue][b]VDO PC-5400/5500 , 2x MM-5000 , MI-2200 , RST-5400 , MT-5011 , CI-3000 , CIX-3000[/b][/color]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
[b][color=red]Kenwood DDX-8027 , KCA-iP500 , Hirschmann CarTV , Parrot MK-6100[/color][/b]
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
Het is idd wel heel erg stoer zo'n spiegel.
Ik vraag me alleen af of je auto nog wel door de APK keuring komt met zo'n spiegel.
Moet het spiegel oppervlak niet een bepaald formaat zijn en ik weet niet wat de RDW vindt van het feit dat er een monitoortje aanstaat in het zelfde vlak wat je gebruikt om achteruit te kijken.
Zoals al eerder gezegd in een ander draadje: Ik ben bang dat dit je wel heel erg afleid op momenten dat je in de achteruitrijspiegel kijkt. Maar goed misschien is er al iemand op het forum actief die hier al ervaring mee heeft.
Ik vraag me alleen af of je auto nog wel door de APK keuring komt met zo'n spiegel.
Moet het spiegel oppervlak niet een bepaald formaat zijn en ik weet niet wat de RDW vindt van het feit dat er een monitoortje aanstaat in het zelfde vlak wat je gebruikt om achteruit te kijken.
Zoals al eerder gezegd in een ander draadje: Ik ben bang dat dit je wel heel erg afleid op momenten dat je in de achteruitrijspiegel kijkt. Maar goed misschien is er al iemand op het forum actief die hier al ervaring mee heeft.
Hide post links |
-
- Normal Member
Bij mijn weten heb je helemaal geen achteruitrijspiegel nodig! We hebben allemaal die auto toch wel eens tot de nok toe volgeladen, en zolang de rechtbuitenspiegel goed te zien is, is de binnenspiegel niet nodig.
Arjeh
Arjeh
Hide post links |
-
- Senior Member
In het officiele document van de RDW staat:
Uitzicht:
De bestuurder moet altijd zowel uitzicht hebben naar voren en opzij als voldoende uitzicht door spiegels op het links en rechts naast en achter hem gelegen wegdek.
Spiegels:
Een personenauto moet een linkerbuitensiegel en een binnespiegel hebben. En een rechterbuitenspiegel als met de binnespiegel het achter gelegen wegdek niet goed kan worden overzien..............
Je kan het nalezen in onderstaand document:
http://www.rdw.nl/ned/03_documenten/bro ... _0821c.pdf
Al met al lijkt het erop dat wat Arjeh schrijft klopt.
Uitzicht:
De bestuurder moet altijd zowel uitzicht hebben naar voren en opzij als voldoende uitzicht door spiegels op het links en rechts naast en achter hem gelegen wegdek.
Spiegels:
Een personenauto moet een linkerbuitensiegel en een binnespiegel hebben. En een rechterbuitenspiegel als met de binnespiegel het achter gelegen wegdek niet goed kan worden overzien..............
Je kan het nalezen in onderstaand document:
http://www.rdw.nl/ned/03_documenten/bro ... _0821c.pdf
Al met al lijkt het erop dat wat Arjeh schrijft klopt.
Hide post links |