vdo ms 4200 codefout 1

daantje
New Member
New Member

vdo ms 4200 codefout 1

Bericht door daantje »

Kan iemand mij helpen ik heb in het menu en nu geeft hij code 1 aan en hardwarefout 1.
Hij is aangesloten door een erkent iemand dus alles is goed aangesloten.
Thanks

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

Hallo,

Zo'n fout kan er gewoon in staan als er een keer een hik geweest is bij het lezen van een CD. Niks aan de hand dan.

Heb je enig verder probleem bij het navigeren of anderszins?

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daantje
New Member
New Member

Bericht door daantje »

ja ik krijg de oude adressen niet weg ,en van de week had ik een adres ingevoerd en toen sloeg de auto af en dan gaat hij me weer ergens anders naar toe leiden,een adres die er nog in staat en ik kan ze niet verwijderen.
groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

daantje schreef:

ja ik krijg de oude adressen niet weg ,en van de week had ik een adres ingevoerd en toen sloeg de auto af en dan gaat hij me weer ergens anders naar toe leiden,een adres die er nog in staat en ik kan ze niet verwijderen.
groetjes
Hallo Daantje,

Als je naar het adresboek gaat, kun je daar dan geen adressen die je oproept wissen? En ook niet de lijst van laatst gekozen bestemmingen wissen? Heb je daarvoor de instructies van het manual precies gevolgd?
Je kunt dus geen adressen wissen als je in het navigatiemenu zit, dat kan alleen als je het adresboek opzoekt en opent!

Dit verhaal wijst ook een beetje in de richting van een omgewisselde accuplus en kontaktplus. Maar check eerst het adresboek verhaal.

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daantje
New Member
New Member

Bericht door daantje »

ik ga het even voor de zekerheid proberen en dan hoor je het zo snel mogelijk
bedankt alvast

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daantje
New Member
New Member

Bericht door daantje »

Hai,
Als ik nieuwe adressen invoer en ik zet er een stuk of 7 in dan heeft hij ze overschreven, maar zet ik hem uit en dan weer aan dan zijn ze weer weg.
Ik denk dat ik misschien een installatie cd er over heen moet zetten, als dat kan tenminste.
groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

daantje schreef:Hai,
Als ik nieuwe adressen invoer en ik zet er een stuk of 7 in dan heeft hij ze overschreven, maar zet ik hem uit en dan weer aan dan zijn ze weer weg.
Ik denk dat ik misschien een installatie cd er over heen moet zetten, als dat kan tenminste.
groetjes
Hoe heb je dat aan en uitzetten gedaan? Door je MS 4200 zelf aan en uit te zetten, of door je kontaktslot te schakelen? Dat is van belang te weten, ivm met m'n eerdere opmerking.

En wat bedoel je met overschreven ? Kon je dan nog nieuwe adressen kwijt terwijl het adresboek al vol was? Of bedoel je dat 'ie ze had toegevoegd, dus bijgeschreven?

Groet,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daantje
New Member
New Member

Bericht door daantje »

hij schrijft ze bij denk ik.
maar als ik in adresmanager adressen opsla en ik zet hem uit en dan weer aan zijn de adressen weer verdwenen en dan zet ik hem uit met het knopje in te drukken en niet met kontact.
Dus als ik het contact verbreek dan slaat hij het niet op?
Zal ik ook voor de zekerheid nog even checken.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
daantje
New Member
New Member

Bericht door daantje »

ik heb het even uitgeprobeerd en als ik nieuwe adressen invoer doet hij het, en overschrijft hij de oude adressen.
Maar dan zet ik hem via het knopje uit ,haal ik het contact eraf dan is hij alles kwijt en geeft hij weer de oude adressen aan van de vorige eigenaar, doe ik nou iets fout of moet hij constant stroom hebben?
groetjes

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Han
Senior Member

Bericht door Han »

Constante plus en geschakelde plus kan je proberen om te draaien.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
JW
Senior Member

Bericht door JW »

daantje schreef:ik heb het even uitgeprobeerd en als ik nieuwe adressen invoer doet hij het, en overschrijft hij de oude adressen.
Maar dan zet ik hem via het knopje uit ,haal ik het contact eraf dan is hij alles kwijt en geeft hij weer de oude adressen aan van de vorige eigenaar, doe ik nou iets fout of moet hij constant stroom hebben?
groetjes
Jazeker moet hij constant stroom hebben, in elk geval om er voor te zorgen dat de gegevens netjes opgeslagen worden.

Eerder schreef ik al, als reactie op jouw uitspraak:

Met mijn reactie:
Dit verhaal wijst ook een beetje in de richting van een omgewisselde accuplus en kontaktplus. Maar check eerst het adresboek verhaal.
En dus is nu, na alles wat er sindsdien geschreven is het eerste wat je moet doen, zoals Han ook al suggereert, te checken of die inbouwer z'n werk inderdaad wel goed gedaan heeft. Ik heb daar m'n grootste twijfels over.
We horen het wel.

Succes,
JW

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Terug naar “Vaste VDO-Dayton systemen”