Ik heb een paar vragen over de VDO MS 4100.
ik heb de mogelijkheid gekregen dit systeem te kunnen kopen voor 450 euro. Kent iemand dit systeem en wat zijn jullie ervaringen??
En wat voor kabels heb je allemaal nodig om het aan te sluiten?
Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.
Groeten,
marc
VDO MS 4100
-
- New Member
-
- Senior Member
Hallo Marc,
Op je vraag of de MS4100 een goede keus is kan ik alleen maar met JA beantwoorden.
Technisch een goed product enigste nadeel is dat je geen CD'S kunt beluisteren tijdens navigeren of je moet er een wisselaar aan hangen (zou ik persoonlijk wel doen).
Aansluiten :
Vaste 12 V
Geschakelde 12 V
Massa
Speed puls
Achteruitrij signaal
Radio antenne
GPS antenne
En eventueel een mute voor de telefoon (is een losse connector die je nodig heb gaat je spraak ook via de speakers volgens mij kost +/- 10 euro)
Op je vraag of de MS4100 een goede keus is kan ik alleen maar met JA beantwoorden.
Technisch een goed product enigste nadeel is dat je geen CD'S kunt beluisteren tijdens navigeren of je moet er een wisselaar aan hangen (zou ik persoonlijk wel doen).
Aansluiten :
Vaste 12 V
Geschakelde 12 V
Massa
Speed puls
Achteruitrij signaal
Radio antenne
GPS antenne
En eventueel een mute voor de telefoon (is een losse connector die je nodig heb gaat je spraak ook via de speakers volgens mij kost +/- 10 euro)
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
mits perfect in orde, goed toestel, software versie 3.0 of hoger is wel een vereiste vind ik persoonlijk
Hide post links |
-
- New Member
software
bedankt voor jullie antwoorden.
Is er een simpele manier waarop ik kan zien welke versie van de software er op staat?
Al vast bedankt.
ps. ik zie het apparaat werkend......zijn er dan nog speciale dingen waarop ik moet letten?
Is er een simpele manier waarop ik kan zien welke versie van de software er op staat?
Al vast bedankt.
ps. ik zie het apparaat werkend......zijn er dan nog speciale dingen waarop ik moet letten?
Hide post links |
-
- Senior Member
Re: software
Bij het aanzetten komt dat in het display.marc hanekamp schreef:bedankt voor jullie antwoorden.
Al vast bedankt.
Veel succes met de eventuele aankoop.
Han
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-