Kan iemand mij vertellen of de VDO Dayton MS5500 zonder problemen is in te bouwen in de nieuwe Renault Espace. Er zit ruimte in het dashboard voor de standaard Renault navigatie echter deze heb ik niet door de fabriek laten inbouwen.
Ik hoor graag of e.e.a. kan en welke schermtype + bijbehorende accessoires nodig zijn.
VDO in Renault Espace
-
- Starting Member
-
- Senior Member
Inbouwen in de nieuwe Espace is geen enkel probleem. Zelf heb ik de computer in het meest rechtse dashboardkastje laten zetten en het scherm onder de klep boven het grote dashboardvak (daar waar ook Renault het scherm inbouwt).
zie ook ander topic onder automerken/franse/renault. Daar staan foto's van inbouwmogelijkheden.
Groet,
Riekus
zie ook ander topic onder automerken/franse/renault. Daar staan foto's van inbouwmogelijkheden.
Groet,
Riekus
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Starting Member
welk frame
Riekus,Riekus schreef:Inbouwen in de nieuwe Espace is geen enkel probleem. Zelf heb ik de computer in het meest rechtse dashboardkastje laten zetten en het scherm onder de klep boven het grote dashboardvak (daar waar ook Renault het scherm inbouwt).
Groet,
Riekus
Weet jij of hier nog extra accessoires voor nodig zijn. Renault doet hier wat moeilijk. Of heb je een telefoonnummer van je Renault dealer? Dan bellen we hem even op.
Hide post links |
-
- Senior Member
Ik heb e.e.a. laten inbouwen door een leverancier van het systeem, en dat was niet de dealer. (www.navigatieshop.nl)
Volgens mij zijn er geen extra onderdelen gebruikt en is de installatie zonder problemen gegaan. Voor de monitor -omdat die niet past onder de klep) is een kleine gleuf/uitsparing gemaakt en daar is de bevestiging voor de monitor aan vast gemaakt.
Ook mijn dealer wilde liever een carminat systeem verkopen. Twee optie was installeren door dealer maar een beetje shoppen leerde mij dat prijs incl installatie bij dealer ongeveer 500 euro hoger lag dan elders !!
Nadat systeem geinstalleerd is heeft dealer laten blijken de manier van installeren in mijn auto erg mooi te vinden en heeft aangegeven dat zij dat ook zo zouden willen doen (Stam Huizen). Ik weet niet of dat er ondertussen al eens van gekomen is.
Groet,
Riekus
Volgens mij zijn er geen extra onderdelen gebruikt en is de installatie zonder problemen gegaan. Voor de monitor -omdat die niet past onder de klep) is een kleine gleuf/uitsparing gemaakt en daar is de bevestiging voor de monitor aan vast gemaakt.
Ook mijn dealer wilde liever een carminat systeem verkopen. Twee optie was installeren door dealer maar een beetje shoppen leerde mij dat prijs incl installatie bij dealer ongeveer 500 euro hoger lag dan elders !!
Nadat systeem geinstalleerd is heeft dealer laten blijken de manier van installeren in mijn auto erg mooi te vinden en heeft aangegeven dat zij dat ook zo zouden willen doen (Stam Huizen). Ik weet niet of dat er ondertussen al eens van gekomen is.
Groet,
Riekus
Hide post links |
-
- Starting Member
Riekus,Riekus schreef:Ik heb e.e.a. laten inbouwen door een leverancier van het systeem, en dat was niet de dealer. (www.navigatieshop.nl)
Groet,
Riekus
Heb je er een foto van. Die inkeping begrijp ik niet? Misschien kan je hem even mailen.
Rolf
Hide post links |
-
- Senior Member
enige foto die beschikbaar is staat op deze site bij topic inbouwmogelijkheden in Renault onder de autospecifieke pagina's.
Link: viewtopic.php?t=1430
Monitor is te hoog om rechstandig in vak te passen. Gleuf onderin gemaakt (ook handig voor 'doorvoer' van de monitor kabel)
Rubbermatje onderin vak is vastgeplakt, ik ga/kan dat niet loshalen om een foto te maken....
Groet,
Riekus
Link: viewtopic.php?t=1430
Monitor is te hoog om rechstandig in vak te passen. Gleuf onderin gemaakt (ook handig voor 'doorvoer' van de monitor kabel)
Rubbermatje onderin vak is vastgeplakt, ik ga/kan dat niet loshalen om een foto te maken....
Groet,
Riekus
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-