Hallo,
Is er ook een standaard ISO A kabel van VDO Dayton PC5600 voor een Renault Espace?
VDO Dayton PC5600 in Renault Espace IV
-
- New Member
-
- New Member
Re: VDO Dayton PC5600 in Renault Espace IV
Ik ben vandaag eens even aan het stoeien gegaan.lriemersma schreef:Hallo,
Is er ook een standaard ISO A kabel van VDO Dayton PC5600 voor een Renault Espace?
Ik heb al meer dan een jaar geleden een PC5600 gekocht en nooit aan toegekomen om deze in te bouwen in mijn Espace.
Nu ik deze afgelopen week eens vrij had, dacht ik, laat ik nu eindelijk eens deze set inbouwen.
De set is inclusief de CIX en CI3000 module.
Na wat bestuderen van de boekjes zag ik de ISO A en B kabels met tal van accessoire aansluitingen.
Wat en hoe sluit ik dit aan.
de locatie van de apparatuur is mij al bekend; Scherm in midden closet en computer in rechter handschoen kastje.
Alleen waar leg ik de kabels langs?
Ik heb via via de dialogys bekeken en lijkt erop dat het hele dashboard gedemonteerd moet worden om deze set te kunnen inbouwen.
Als iemand hierin ervaring heeft hoor ik dit graag.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Senior Member
bespaar je de moeite om de CIX en CI3000 in te bouwen, die dingen werken voor geen meter, helemaal niet met niet Siemens toestellen.
Verder lijkt het mij dat je wel moet weten waar je aan begint en vantevoren moet uitvinden waar alles signalen vandaan te halen.
Verder lijkt het mij dat je wel moet weten waar je aan begint en vantevoren moet uitvinden waar alles signalen vandaan te halen.
[size=75]Kenwood DNX9260BT, Hirschmann CarTV, Alpine DHA-S690 [/size]
Hide post links |
-
- New Member
Nou alles werkend gekregen en zelfs de CI en de CIX3000 modulen werken met een Samsung Omnia 8000.
Er is alleen een klein probleempje ontstaan na de installatie.
In eerste instantie waren er twee talen beschikbaar Engels en Nederlands.
Nu heb ik met mijn eigenwijze handen de language loading software er in gestopt en op ja gedrukt.
Denk maar niet dat ik ooit weer Nederlands terug krijg.
Ik zit nu met Duits en Engels opgescheept.
Helaas is de cd ook niet meer leesbaar om wat voor reden dan ook.
In de PC/laptop kan ik de cd uitlezen zonder problemen, alleen in het navigatie systeem niet meer ( incorrect language loading CD/DVD)
Ondertussen zag ik bij Teleatlas een nieuwe verie van MO5712 en heb deze maar besteld voor €5,00, hoop dat deze wel werkt.
Er is alleen een klein probleempje ontstaan na de installatie.
In eerste instantie waren er twee talen beschikbaar Engels en Nederlands.
Nu heb ik met mijn eigenwijze handen de language loading software er in gestopt en op ja gedrukt.
Denk maar niet dat ik ooit weer Nederlands terug krijg.
Ik zit nu met Duits en Engels opgescheept.
Helaas is de cd ook niet meer leesbaar om wat voor reden dan ook.
In de PC/laptop kan ik de cd uitlezen zonder problemen, alleen in het navigatie systeem niet meer ( incorrect language loading CD/DVD)
Ondertussen zag ik bij Teleatlas een nieuwe verie van MO5712 en heb deze maar besteld voor €5,00, hoop dat deze wel werkt.
Hide post links |
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Statistieken
- Laatste bericht
-
-
Reacties: 3
Weergaves: 1919